“Smakløst og dyrt”
Anmeldelse av Havly

Havly
Vurdert som nr. 5 av 15 Restauranter i Honningsvåg
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Innbydende lokaler og trivelig betjening. Vi prøvde oss på torsk og kongekrabbe. En totalt smakløs affære til høy pris.

Takk, 96espenv

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Veldig positiv opplevelse i Honningsvåg. Mat med kvalitet og gode smaker. En liten perle, rett og slett. Her er det noen som ønsker å servere kvalitetsmat. Anbefales!

1  Takk, Ttrond
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Nydelig smakfull lokal mat. Hit kommer vi tilbake! Anbefales på det varmeste. Vi spiste reinsdyr carpaccio, reinsdyr biff, kongekrabbe og tiramisu. Alt smakte himmelsk.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, meretelongvab
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

På vei til Nordkapp la vi veien innom Honningsvåg og Havly. Restauranten har en liten, men eksklusiv meny med lokale råvarer. Fikk servert nydelig forrett av kongekrabbe og hovedrett av rein Godt og veldig smakfullt. Dgmt sted med hyggelig betjening. Stedet er vel verdt et besøk på vei til eller fra Nordkapp. Anbefales virkelig!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, maritbb
Anmeldt 18. juli 2019

Ypperlig kjøkken, det er bare å glede seg. Kveite-ceviche, passe spicy, og nydelige torsketunger. Tiramisu til dessert holdt også mål.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Anders H

Reisende som så på Havly, så også på

Honningsvåg, Nordkapp
Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i Havly? Del dine erfaringer!