“Nydelig mat”
Anmeldelse av Havly

Havly
Vurdert som nr. 5 av 15 Restauranter i Honningsvåg
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat. Litt underlig at betjeningen ikke snakker et ord norsk. Unga gjentok flere ganger at dette var det beste de hadde smakt. Litt små porsjoner. Var fortsatt sulten jeg gikk.

Takk, 714bj_rnm

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Meg å min kjæreste tok oss en tur til havly for å spise middag. Hadde forventet meg en bedre meny, og la merke til at de på nabo bordet fikk forreten jeg ønsket meg, men som ikke sto på menyen vi fikk.

Jeg spiste pasta med kylling og den var helt nydelig! Noe av det bedre jeg har spist i Norge generelt!
Kjæresten tok biffen med soppsaus som også var ypperlig!

Helt greie lokaler og helt grei pris.
Alt i alt en fin opplevelse!

1  Takk, mariaegee
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Innbydende lokaler og trivelig betjening. Vi prøvde oss på torsk og kongekrabbe. En totalt smakløs affære til høy pris.

Takk, 96espenv
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Veldig positiv opplevelse i Honningsvåg. Mat med kvalitet og gode smaker. En liten perle, rett og slett. Her er det noen som ønsker å servere kvalitetsmat. Anbefales!

1  Takk, Ttrond
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Nydelig smakfull lokal mat. Hit kommer vi tilbake! Anbefales på det varmeste. Vi spiste reinsdyr carpaccio, reinsdyr biff, kongekrabbe og tiramisu. Alt smakte himmelsk.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, meretelongvab

Reisende som så på Havly, så også på

Honningsvåg, Nordkapp
Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i Havly? Del dine erfaringer!