“Koselig sted med god mat”
Anmeldelse av Nor Mat&drikke

Nor Mat&drikke
Vurdert som nr. 5 av 15 Restauranter i Honningsvåg
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Stedet passer perfekt for en romantisk middag for to. Koselig atmosfære.
Vi spiste kjempegod kveite og smørsausen var helt perfekt. Drinkene vi tok til dessert var supergode. Anbefales.

Takk, Christine B
Evelina R, Daglig leder på Nor Mat&drikke, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Tusen hjertelig takk for positiv tilbakemelding :) Velkommen hos oss igjen :)

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Magisk middag!

Var en god gjeng samlet til middag. Spiste en fantastisk forrett med skinker og ost. Til hovedrett prøvde vi alle forskjellige. Og absolutt alle var meget fornøyd. Anbefales på det sterkeste. Lokalet er nytt og har en veldig fin atmosfære.

Takk, 335erlendj

Tusen hjertelig takk for positiv tilbakemelding :) velkommen tilbake :)

Anmeldt 2 uker siden

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Nor Mat&drikke, så også på

Honningsvåg, Nordkapp
Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i Nor Mat&drikke? Del dine erfaringer!