“Honningsvåg, en perle😊”
Anmeldelse av Nor Mat&drikke

Nor Mat&drikke
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Honningsvåg
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse når du blir akterutseilt med Hurtigruten. Betjeningen er serviceminded og du blir bare SÅ godt ivaretatt. Maten som ble anbefalt var av topp kvalitet, og smakte helt fortreffelig. Dette stedet fortjener å ha godt besøk og få vise at de har en plass i Honningsvåg som leverer topp kvalitet både på mat og service

Takk, janerlingd

Anmeldt 22. august 2021

Vi var et par som spiste middag her og valgte tre retter: Til forrett valgte vi spekemat og oster, en rett som vi to delte. Den var både velsmakende og raus, slik at det var nok mat til to personer. Hovedretten var dagens fisk, denne gangen var det kveite. Denne ble servert sammen med stekt sopp samt en potetmos. Selve mosen hadde litt i overkant mye smør, den er like god med litt mindre av det, mens fisken var perfekt stekt. Til dessert valgte vi fransk bakverk som hadde svært gode kremer.
En Crémant passet perfekt til disse rettene.
Alt i alt et vesmakende måltid, hvor hver rett ble servert i passende tempo, og en hyggelig og blid betjening.
Restauranten fortjener å ha mange gjester!

Takk, 525steinarh
Evelina R, Daglig leder på Nor Mat&drikke, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Tusen takk for positiv anmeldelse! Velkommen tilbake:)

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi var 3 som besøkte Honningsvåg og søkte etter et bra sted å spise middag. Valget falt på NOR og her fikk vi servert både biff, kongekrabbe og dagens fisk som var kveite. Alt servert av en svært hyggelig og oppmerksom betjening. Maten smakte veldig bra og anbefalt vinvalg traff flott. Supert sted som vi kan anbefale på det sterkeste.

1  Takk, Stig59

Hei, tusen takk!!! Velkommen tilbake til NOR

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Stedet passer perfekt for en romantisk middag for to. Koselig atmosfære.
Vi spiste kjempegod kveite og smørsausen var helt perfekt. Drinkene vi tok til dessert var supergode. Anbefales.

Takk, Christine B

Tusen hjertelig takk for positiv tilbakemelding :) Velkommen hos oss igjen :)

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Magisk middag!

Var en god gjeng samlet til middag. Spiste en fantastisk forrett med skinker og ost. Til hovedrett prøvde vi alle forskjellige. Og absolutt alle var meget fornøyd. Anbefales på det sterkeste. Lokalet er nytt og har en veldig fin atmosfære.

Takk, 335erlendj

Tusen hjertelig takk for positiv tilbakemelding :) velkommen tilbake :)

Reisende som så på Nor Mat&drikke, så også på

Honningsvåg, Nordkapp
Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i Nor Mat&drikke? Del dine erfaringer!