“Et bra sted å bo, fint rom og hyggelige ansatte”
Anmeldelse av Scandic Bryggen

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Scandic Bryggen
Anmeldt 8 mai 2017

Hotellet ligger sentralt til på bryggen tett på sentrum. Pent og velholdt. Bodde på et fint rom med god plass og en god seng. Bra beliggenhet med kort vei til butikker mm. God frokost. Dette er et hotell som kan anbefales.

• Opphold: april 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Bente Lise H
Philip M, Manager på Scandic Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12 mai 2017

Kjære Bente Lise H

Takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli enda bedre og tar dine kommentarer med oss på veien.

Vi håper på å se deg hos oss igjen!

Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Scandic Bryggen
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 12 desember 2016

Dette er absolutt et sted du skal vurdere når du skal til til Honningsvåg og Nordkapp. God mottakelse i resepsjonen, og rom som tilfredsstiller behovet for en overnatting. Du bor rett ved havna, og dermed kommer du tett på livet i byen. Som forretningshotell er det også helt OK. Med skrivepult og nok strømuttak til PC og ladere. Og et velfungerende trådløst nettverk. Rommet er holdt i moderne duse farger, og er bekvemt utstyrt med god seng, en raus lenestol og bord. Bodde på hotellet i desember. Dermed var det julemat i restauranten. Undertegnede valgte likevel ost- og baconburger, som kan måle seg med de beste hamburgerne jeg har spist.Rask og god servering i restauranten. Jeg vil anbefale hotellet og spisesalen på det varmeste!

Romtips: Sørg for å få et rom mot sjøen, hvis du vil følge med på det som skjer.
  • Opphold: desember 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Baccus56
Philip M, Manager på Scandic Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 januar 2017

Hei Baccus56,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding!
Vi er veldig glade i hotellet vårt og gjør vårt beste for at alle våre gjester skal bli fornøyde.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart!

Anmeldt 1 desember 2016

OK rom, brukbart rengjort, beliggende på kaiområde, herlig skrik fra sjøfugler, hyggelig betjening men kun "utenlandsk", lett miks fra ulik nasjonaliteter. OK som overnatting men ikke for middag. Frokost var ok, standard utgave med litt attåt..
Bestilt julemiddag (skikkelig norsk pinnekjøtt, og så virkelig frem tilmåltidet etter en lang arbeidsdag..Stor var overraskelsen da den ble servert, i djuptallerken, lunket kjøtt, svidde poteter som svømte i litt sjy og noe som lignet kålrabistappe under kjøttet.. I sjyet var det prestert å putte i tyttebør, delvis hel.. Dette var virkelig nedtur :-(
Fikk vite dagen etterpå at det lå gode kjøkken lengere bort i gata.. vel vel

Romtips: Mot sjøen synes være ok, kan bli litt støy når båtene går ut på fiske
  • Opphold: november 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Ivar B
Philip M, Manager på Scandic Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 desember 2016

Hei Ivar B

Takk for din tilbakemelding.
Det var leit å høre at vi ikke klarte å leve opp til dine forventninger ved dette besøket.
Jeg har snakket med kjøkkensjefen og videreformidlet punktene du nevner her og han beklager dette på vegne av sitt team.
Vi tar dine tilbakemeldinger med oss i det videre arbeidet og håper vi kan få rettet opp inntrykket ved en senere anledning.

Anmeldt 23 august 2016

• Opphold: august 2016, reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
2  Takk, annedY1106GZ
Anmeldt 13 juli 2016 via mobile enheter

Hotellet har en grei beliggenhet med kort avstand til det meste, men det er jo å forvente i Honningsvåg. Fasaden er fin og rommet er pusset opp i senere tid. Dessverre var det noe galt med ventilasjonen og rommet var ekstremt varmt selv om det var 10 grader ute og vinduet stod oppe.
På forhånd hadde vi bestilt 2 stk ekstrasenger, men da vi kom frem hadde vi bare fått en. Da de bar inn en seng til kom de med en reiseseng med hullete og flekkete madrass. Noe som koster så lite å oppgradere og som gir et så dårlig inntrykk.
Gangene lukter noe rart og heisen er smal og trang når man skal ha med barnevogn.

For en natt betalte vi 1890 kr for et familierom. Da var frokost inkludert, men hvis du ville ha kaffe etter frokost måtte du betale for dette. Det var heller ikke kjøleskap tilgjengelig på rommet selv om det var plass til dette. Personalet var hyggelig og hjelpsomme, men dette hotellet bør tilby mer for den prisen selv om etterspørselen på hotellrom er høy på denne tiden.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Helena E
Philip M, Daglig leder på Scandic Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 juli 2016

Hei Helena E,

Takk for din tilbakemelding.
Det er synd at dere ikke syntes vi nådde helt opp denne gangen.
Punktene du kommer med her vil vi ta med oss i det videre arbeidet og håper vi kan gi et bedre inntrykk neste gang.

Vi håper vi kan ønske dere velkommen igjen snart!

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Honningsvåg
8.0 km unna
Kirkeporten Camping
Nr. 1 av 2 i Skarsvåg
80 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Scandic Bryggen? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Scandic Bryggen

Adresse: Vågen 1, Honningsvåg 9750, Norge (tidligere Rica Bryggen Hotel)
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Finnmark > Nordkapp > Honningsvåg
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 1 av 4 hoteller i Honningsvåg
Prisnivå: kr 1 077 - kr 1 761 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Scandic Bryggen 4*
Antall rom: 42
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Rica Bryggen Hotel er sentralt beliggende i Honningsvågs havneområde med flott utsikt over sjøen. Omgivelsene innbyr til turer sommer og vinter i vill og vakker arktisk natur med bratte fjell stupende i havet. Besøk Nordkapphallen, som ligger på Nordkappklippen som ruver 307 m.o.h, fiskevær eller sameleir. Havfiske eller fisketurer i sjø - og ferskvann, kongekrabbesafari, fuglesafari og Deep Sea Rafting. Åpningstider Rica Hotels i Honningsvåg: Rica Bryggen Hotel: helårsåpent Rica Hotel Honningsvåg: åpent mai - september. Rica Hotel Nordkapp: åpent juni - august. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Scandic Bryggen. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?