“Behagelig på brygga”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Scandic Bryggen
Anmeldt 9 august 2017 via mobile enheter

Ankom med hurtigruta og skulle videre med sykkel. Hjelpsom betjening sørget for sykkelparkering og tidlig innsjekk. God plass på rommet. I hotellets restaurant bestilte jeg kongekrabbe til forrett og bacalao til hovedrett. Både servering, orginalitet og smak var utmerket. Virkelig verd å prøve. Rask og smidig utsjekk.

Opphold: mai 2017, reiste alene
Takk, Peellef
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Scandic Bryggen
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 24 mai 2017 via mobile enheter

personalet virket sure eller ikke tilstedet fysisk. samme som på morgenen hvor man regner med å få en god morgen, men nei. Frokosten var ikke av det beste å velge mellom heller, dårlig forklart hvor ting står og hva som er innholdet. Rommet var veldig fint da! Pent og ryddig, foruten om små svarte hår som var på baderomsveggen og på baderomsdøren. og Hår i vasken. skjerpings.

Opphold: mai 2017, reiste alene
2  Takk, Karin W
Anmeldt 8 mai 2017

Hotellet ligger sentralt til på bryggen tett på sentrum. Pent og velholdt. Bodde på et fint rom med god plass og en god seng. Bra beliggenhet med kort vei til butikker mm. God frokost. Dette er et hotell som kan anbefales.

• Opphold: april 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Bente Lise H
Philip M, Manager på Scandic Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12 mai 2017

Kjære Bente Lise H

Takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli enda bedre og tar dine kommentarer med oss på veien.

Vi håper på å se deg hos oss igjen!

Anmeldt 12 desember 2016

Dette er absolutt et sted du skal vurdere når du skal til til Honningsvåg og Nordkapp. God mottakelse i resepsjonen, og rom som tilfredsstiller behovet for en overnatting. Du bor rett ved havna, og dermed kommer du tett på livet i byen. Som forretningshotell er det også helt OK. Med skrivepult og nok strømuttak til PC og ladere. Og et velfungerende trådløst nettverk. Rommet er holdt i moderne duse farger, og er bekvemt utstyrt med god seng, en raus lenestol og bord. Bodde på hotellet i desember. Dermed var det julemat i restauranten. Undertegnede valgte likevel ost- og baconburger, som kan måle seg med de beste hamburgerne jeg har spist.Rask og god servering i restauranten. Jeg vil anbefale hotellet og spisesalen på det varmeste!

Romtips: Sørg for å få et rom mot sjøen, hvis du vil følge med på det som skjer.
  • Opphold: desember 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Baccus56
Philip M, Manager på Scandic Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 januar 2017

Hei Baccus56,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding!
Vi er veldig glade i hotellet vårt og gjør vårt beste for at alle våre gjester skal bli fornøyde.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart!

Anmeldt 1 desember 2016

OK rom, brukbart rengjort, beliggende på kaiområde, herlig skrik fra sjøfugler, hyggelig betjening men kun "utenlandsk", lett miks fra ulik nasjonaliteter. OK som overnatting men ikke for middag. Frokost var ok, standard utgave med litt attåt..
Bestilt julemiddag (skikkelig norsk pinnekjøtt, og så virkelig frem tilmåltidet etter en lang arbeidsdag..Stor var overraskelsen da den ble servert, i djuptallerken, lunket kjøtt, svidde poteter som svømte i litt sjy og noe som lignet kålrabistappe under kjøttet.. I sjyet var det prestert å putte i tyttebør, delvis hel.. Dette var virkelig nedtur :-(
Fikk vite dagen etterpå at det lå gode kjøkken lengere bort i gata.. vel vel

Romtips: Mot sjøen synes være ok, kan bli litt støy når båtene går ut på fiske
  • Opphold: november 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Ivar B
Philip M, Manager på Scandic Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 desember 2016

Hei Ivar B

Takk for din tilbakemelding.
Det var leit å høre at vi ikke klarte å leve opp til dine forventninger ved dette besøket.
Jeg har snakket med kjøkkensjefen og videreformidlet punktene du nevner her og han beklager dette på vegne av sitt team.
Vi tar dine tilbakemeldinger med oss i det videre arbeidet og håper vi kan få rettet opp inntrykket ved en senere anledning.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Honningsvåg
8.0 km unna
Kirkeporten Camping
Nr. 1 av 2 i Skarsvåg
80 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Scandic Bryggen? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Scandic Bryggen

Adresse: Vågen 1, Honningsvåg 9750, Norge (tidligere Rica Bryggen Hotel)
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Finnmark > Nordkapp > Honningsvåg
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 1 av 4 hoteller i Honningsvåg
Prisnivå: kr 1 058 - kr 1 755 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Scandic Bryggen 4*
Antall rom: 42
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Rica Bryggen Hotel er sentralt beliggende i Honningsvågs havneområde med flott utsikt over sjøen. Omgivelsene innbyr til turer sommer og vinter i vill og vakker arktisk natur med bratte fjell stupende i havet. Besøk Nordkapphallen, som ligger på Nordkappklippen som ruver 307 m.o.h, fiskevær eller sameleir. Havfiske eller fisketurer i sjø - og ferskvann, kongekrabbesafari, fuglesafari og Deep Sea Rafting. Åpningstider Rica Hotels i Honningsvåg: Rica Bryggen Hotel: helårsåpent Rica Hotel Honningsvåg: åpent mai - september. Rica Hotel Nordkapp: åpent juni - august. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Scandic Hotels, TripOnline SA og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Scandic Bryggen. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?