ScandicHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic Bryggen, Guest Services / Front Office på Scandic Honningsvåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2021

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Her får du en helt ordinær overnatting. Hotellet virker gjennomgående litt slitt, men samtidig sjarmerende. Det er en stor gratis parkering rett utenfor hotellet. Men høydepunktet med dette hotellet var frokosten som fremsto som velorganisert og bra tilbredt. Alt i alt en fin grei plass å overnatte, i en vakker og sjarmerende by!

Takk, Kjetil S
Emily Liane Petersen, Guest Services / Front Office på Scandic Honningsvåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Kjetil S,

Takk for at du gir oss feedbaqck på din hotell opplevelse hos oss, det hjelper oss med å bli bedre!

Det er godt å høre at frokosten falt i smak og var bra.

Vi håper å se dere igjen, hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. juli 2021

Vi hadde bestilt på Scandic Bryggen, men pga korona situasjonen var det hotellet stengt og vi ble flyttet til Scandic Honningsvåg som er et eldre og større hotell. Vi fikk likevel et fint rom og var godt fornøyd. Frokosten var som alltid på Scandic veldig bra . Hotellet ligger veldig sentralt ved buss og Hurtigruta

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, benten152

Hei benten152,

Tusen takk for fine kommentarer og rating.
Det er godt å høre at dere hadde en fin hotell opplevelse selv om dere ble flyttet.
Så bra ta frokosten, rom og beliggenheten var bra.

Vi håper å se dere igjen, hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Bodde her en natt, hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjon . Rommet vi fikk i 2 etg var egentlig greit nok, men badet var som en tidsreise tilbake til 80 tallet. Frokost var på absolutt minimum av hva man forventet, Scandic hotellene er jo ellers topp på frokost utvalg og kvalitet .

Takk, alfmagne
Emily Liane Petersen, General Manager på Scandic Honningsvåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei alfmagne,

Takk for at du gir oss tilbakemelding på din hotell opplevelse, det hjelper oss med å bli bedre.
Det er godt å høre at servicen var på topp!

Vi beklager for at frokosten ikke falt i smak.

Vi håper å se deg/dere igjen, hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 15. mars 2020

Dårlig belysning og for få stikkontakter på rommet. Man vil ikke måtte lete etter stikkontakt til PC og ladere. Det bør finnes LEDIGE stikkontakter på hensiktsmessige plasser ved nattbord og skrivebord. Det bør finnes godt leselys på skrivebord og ved sengenes hodeende. Personell i resepsjonen og i restauranten bør kunne et relevant språk (helst norsk) slik at man slipper å få svar som i det gamle eventyret «God dag mann. Økseskaft.»

Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com