Booking.comUSD 149
TripadvisorUSD 149
Orbitz.com
Anmeldt 29. juli 2021

Vi booket tre rom på Scandic Bryggen, men ble overført til Scandic Honningsvåg.
Vi fikk ikke informasjon om hvorfor vi ble flyttet til det andre hotellet, men når vi ankom Scandic Honningsvåg så fortalte de at Scandic Bryggen var stengt.
Hotellet var et enkelt hotell som var greit å bo på en natt, men jeg ville ikke bodd her flere netter. Helt grei frokost. Det var ikke mulig å kjøpe et glass vin på hotellet selv om det var informert på rommet at det var bar i resepsjonen. Det er ikke restaurant på hotellet. Det var ikke noe spesielt på hotellet som utmerket seg. Litt slitt 90 talls interiør, men det lille badet var pusset opp.

2  Takk, 994kjetilf
Scandic Bryggen, Guest Services / Front Office på Scandic Honningsvåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2021

Hei 994kjetilf,

Takk for din feedback på din hotell opplevelse hos oss, det hjelper oss med å bli bedre.
Det er godt å høre at frokost var bra.

Vi beklager for at rommene er utdaterte og at det ikke var mulig å kjøpe et glass vin og uleilighet med å flytte hotellet.

Inese Vitola

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Her får du en helt ordinær overnatting. Hotellet virker gjennomgående litt slitt, men samtidig sjarmerende. Det er en stor gratis parkering rett utenfor hotellet. Men høydepunktet med dette hotellet var frokosten som fremsto som velorganisert og bra tilbredt. Alt i alt en fin grei plass å overnatte, i en vakker og sjarmerende by!

Takk, Kjetil S
Emily Liane Petersen, Guest Services / Front Office på Scandic Honningsvåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Kjetil S,

Takk for at du gir oss feedbaqck på din hotell opplevelse hos oss, det hjelper oss med å bli bedre!

Det er godt å høre at frokosten falt i smak og var bra.

Anmeldt 11. juli 2021

Vi hadde bestilt på Scandic Bryggen, men pga korona situasjonen var det hotellet stengt og vi ble flyttet til Scandic Honningsvåg som er et eldre og større hotell. Vi fikk likevel et fint rom og var godt fornøyd. Frokosten var som alltid på Scandic veldig bra . Hotellet ligger veldig sentralt ved buss og Hurtigruta

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, benten152

Hei benten152,

Tusen takk for fine kommentarer og rating.
Det er godt å høre at dere hadde en fin hotell opplevelse selv om dere ble flyttet.
Så bra ta frokosten, rom og beliggenheten var bra.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Bodde her en natt, hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjon . Rommet vi fikk i 2 etg var egentlig greit nok, men badet var som en tidsreise tilbake til 80 tallet. Frokost var på absolutt minimum av hva man forventet, Scandic hotellene er jo ellers topp på frokost utvalg og kvalitet .

Takk, alfmagne
Emily Liane Petersen, General Manager på Scandic Honningsvåg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei alfmagne,

Takk for at du gir oss tilbakemelding på din hotell opplevelse, det hjelper oss med å bli bedre.
Det er godt å høre at servicen var på topp!

Vi beklager for at frokosten ikke falt i smak.

Vi håper å se deg/dere igjen, hjertelig velkommen tilbake!