“Sommer og sol på Nordkapp”
Anmeldelse av NordKapp

NordKapp
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Honningsvåg
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk å oppleve Nordkapp i sommer og sol. Vi hadde noen flotte timer på platået med sol og flott natur. Det var vært turen fra Stavanger med en sånn nydelig dag. Kjekt å se på film og vandre gjennom historie og kultur inne på sentrert. Kan anbefales på det varmeste å ta turen

Takk, 603ToneRose

Anmeldt 14. juli 2017

Har alltid hatt lyst til å besøke Nordkapp, og når jeg nå fikk sjansen og var heldig med været var det en flott opplevelse. Naturen var bare helt fantastisk, det blåste litt men hva gjør vel det når sola skinner. Tok også turen innom platået, mye fint å se på. Anbefaler en tur hit på det sterkeste.

Takk, HeidiAnita69
Anmeldt 10. juli 2017

Vi giftet oss i St. Johannes kapell på Nordkapp 23.07.2016 og hadde hele bryllupet i Nordkapphallen. En fantastisk dag. Vi var kjempeheldig med været. 23*C kl 2400, knallrød himmel og vindstille. Helt fantastisk og magisk sted. Imponerende natur.

Takk, Oddny A
Anmeldt 15. juni 2017

Hyggelig restaurant i svært visuelt flotte omgivelser. Vi gikk for en treretters meny. Forrett og dessert var ikke mer enn helt greie. Bacalaoen til hovedrett smakte meget godt. Noe sen service, men et helt greit sted å sette seg ned for en lunsj når du først er kommet ut til Nordkapp. Flott utsikt fra restauranten.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 23. mai 2017

Nordkapp platået er et yndet sted for de som ønsker å oppleve midnattssolen på det vakreste. På stedet er det også mulighet for bespisning med restaurant og kafe. De har 360 graders kino visning, postkontor, butikk, kapell +++ Har du samtidig lyst å spasere ute i naturen, ja da anbefales godt skotøy, drikke og litt niste og en ca. 9 km tur ut til det absolutte nordligste punktet i Norge som er Knivskjellodden. Turen kan være krevende med stein, våt mark og smal bratt sti, men er du litt trent så klarer du strabasen i løpet av en dag. God tur, og kos deg/dere på tur.

1  Takk, Tor H

Reisende som så på NordKapp, så også på

Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i NordKapp? Del dine erfaringer!