“Opolevelse”
Anmeldelse av NordKapp

NordKapp
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Honningsvåg
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Vi var klar over værmeldingene,men med så mye skodde såg vi nesten ikke veien opp. Regn og skodde var likevel ingen hindring for å glede oss over å ha nådd målet! Synd det ikkje var utsikt denne dagen,men innendørs var det mye å se og kjøpe!

Takk, Liven18

Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk å oppleve Nordkapp i sommer og sol. Vi hadde noen flotte timer på platået med sol og flott natur. Det var vært turen fra Stavanger med en sånn nydelig dag. Kjekt å se på film og vandre gjennom historie og kultur inne på sentrert. Kan anbefales på det varmeste å ta turen

Takk, 603ToneRose
Anmeldt 14. juli 2017

Har alltid hatt lyst til å besøke Nordkapp, og når jeg nå fikk sjansen og var heldig med været var det en flott opplevelse. Naturen var bare helt fantastisk, det blåste litt men hva gjør vel det når sola skinner. Tok også turen innom platået, mye fint å se på. Anbefaler en tur hit på det sterkeste.

Takk, HeidiAnita69
Anmeldt 10. juli 2017

Vi giftet oss i St. Johannes kapell på Nordkapp 23.07.2016 og hadde hele bryllupet i Nordkapphallen. En fantastisk dag. Vi var kjempeheldig med været. 23*C kl 2400, knallrød himmel og vindstille. Helt fantastisk og magisk sted. Imponerende natur.

Takk, Oddny A
Anmeldt 15. juni 2017

Hyggelig restaurant i svært visuelt flotte omgivelser. Vi gikk for en treretters meny. Forrett og dessert var ikke mer enn helt greie. Bacalaoen til hovedrett smakte meget godt. Noe sen service, men et helt greit sted å sette seg ned for en lunsj når du først er kommet ut til Nordkapp. Flott utsikt fra restauranten.

Takk, Tartufo17

Reisende som så på NordKapp, så også på

Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i NordKapp? Del dine erfaringer!