“Favoritt i Honningsvåg”

Arctic Sans
Vurdert som nr. 8 av 15 Restauranter i Honningsvåg
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Et herlig sted. Uformelt og hyggelig betjening. Menyen er variert, uten at det går utover kvaliteten. Spiste torsketunger, veldig gode.
Barnevennlig.

Takk, 845espenk

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Veldig go og saftig hamburger til en overkommelig pris. Hyggelig betjening og hurtig levering av maten. Anbefalle en tur innom.

1  Takk, Monica O
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Reklamerte med verdens beste burger. Kan skrive under på at den var knallgod! Perfekt pommes fristes til! Hyggelig personale som kunne tilby varm mat en time før før den åpnet for dette etter planen. Vi styrte unna dritdyr kongekrabbe. Sikkert marked for det, men kr 500 for en salat med denne edle vare , er mer enn drøyt!

2  Takk, ToveN226
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 3 voksne og ett barn. Vi bestillte mat. Der i blant en rett med kylling. Maten ble servert. Vi begynte å spise. Også vedkommende som hadde bestillt kyllingretten. Etter en stund kom sjefen og servitrisen bort til bordet våres. Uten å beklage for at de hadde feilet ved servering. Så ble en i gruppen vår anklaget for at hun ikke hadde fått riktig kyllingrett. Dette ble rett og slett en ubehagelig opplevelse. Vanskelig å bedømme smaken av mat etter en slik opplevelse. Beklagelig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Piera G
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

God mat i hyggelige omgivelser. En jevn trafikk av besøkende fra fjern og nær. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 986signys

Reisende som så på Arctic Sans, så også på

Honningsvåg, Nordkapp
Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i Arctic Sans? Del dine erfaringer!