“God mat!!!”

King Crab House Brasseri & Bar
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Honningsvåg
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Honningsvåg i nydelig sol - vakkert sted! Restaurantens beliggenhet med utsikt. Nydelig mat og super betjening. Prøv kongekrabbe og reker - verdt hver krone !

Takk, 308trinef

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

80-års lag. Helt super, tilpasset meny til vårt ønske. Super betjening og knallgod mat. Anbefales virkelig!!!!!!!!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 733elinr
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig service som oppfylte alle våte ønsker!! Feiret 80-årsdag med nydelig kongekrabbe, reinsdyrfilet og multekrem de lux!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Evaskeie
Anmeldt 24. februar 2021 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, utrolig god mat, fin utsikt over havnen og gode priser. Vi spiste trøffel-burger, bao steamed buns og smakte kongekrabbe. Alt smakte nydelig.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, mathildekorsmo
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Koselig betjening, fantastisk chai latte og deilig kongekrabbe. Her stikker vi innom neste gang vi er her

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, elisabeth5s

Reisende som så på King Crab House Brasseri & Bar, så også på

Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i King Crab House Brasseri & Bar? Del dine erfaringer!