“Liten skuffelse”

King Crab House Brasseri & Bar
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Honningsvåg
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

At vi skulle ha kongekrabbe på King crab house i Honningsvåg, var bestemt på forhånd da venner hadde spist der tidligere og var storfornøyde.
Vi var 4 personer som bestilte samme rett, og vi ble litt skuffet alle sammen. Krabben var kjedelig og tam i smak. Til prisen av kr 500,- pr person så hadde vi forventet oss mer.
Vårruller til forrett var kjempegode, men krabba trekker ned karakteren.

Takk, arildth

Anmeldt 11. juli 2021

Gledet meg stort til å spise kongekrabbe, men må desverre beklage å si at dette var den dårligste kongekrabbeopplevelsen jeg noen sinne har opplevd... har spist kongekrabbe rimelig mange ganger. Krabbekjttet var bløtt, nesten som grøt i enkelte av klørne. Deler av 2 av klørne var lys grå på farge og smakte delvis harskt.

Takk, 298sisselm
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Honningsvåg i nydelig sol - vakkert sted! Restaurantens beliggenhet med utsikt. Nydelig mat og super betjening. Prøv kongekrabbe og reker - verdt hver krone !

Takk, 308trinef
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

80-års lag. Helt super, tilpasset meny til vårt ønske. Super betjening og knallgod mat. Anbefales virkelig!!!!!!!!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 733elinr
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig service som oppfylte alle våte ønsker!! Feiret 80-årsdag med nydelig kongekrabbe, reinsdyrfilet og multekrem de lux!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Evaskeie

Reisende som så på King Crab House Brasseri & Bar, så også på

Honningsvåg, Nordkapp

Har du vært i King Crab House Brasseri & Bar? Del dine erfaringer!