“Perfekt lunch! ”
Anmeldelse av Umami Sjogata

Umami Sjogata
Vurdert som nr. 7 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Makan til mer smakfull salat skal man lete lenge etter! Bestilte pastasalat med biffkjøtt, og ingrediensene var behandlet og sammensatt perfekt smaksmessig toppet med en dressing som smakte balsamiko og honning. Her stopper jeg neste gang også.

Takk, Pål N

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Lite intimt og med god mat. Hyggelig betjening og rask mat servering. Kan fort bli litt trangt om plassen inne, men stedet har en koselig uteservering bak huset.

Takk, PST861
Anmeldt 7. juli 2021

Dette er en av de dårligste kafeene/restaurantene jeg noen gang har vært på.
For det første var klokka ca 14 da vi gjorde vår entre der.
Da hadde dem ikke brød sa dem og når vi spurte om dem ikke kunne bruke salatbrødet å lage smørbrød med så gikk ikke det heller pga at det var kun til salaten.
Jeg skjønte at dem ikke ville ha kunder der for ho som sto der i kassa var surere enn en sitron så da gikk vi bare til naboen og fikk både visesang og god mat......

1  Takk, Belladonnaoslo
Anmeldt 25. juni 2021

Veldig hyggelig personale. God service, sted med sjel og fantastiske kaker på toppen.

Stedet kan anbefales. Nabobordet er i salatmodus, fikk lyst på salat etter kakene.

Takk, Nijiron
Anmeldt 18. juli 2020

Ventet over 1 time på maten. Sagt ifra tre ganger. Andre gjester som kom etterpå får maten før oss. Venter fortsatt...

Takk, 159helenem

Reisende som så på Umami Sjogata, så også på

Har du vært i Umami Sjogata? Del dine erfaringer!