Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Overraskende bra standard til å være et motell. Vi var 4 stykker på gjennomreise og trengte kun en plass å sove for natta. Bestilte leilighet på hotellet og det hele kom på under 500 pr pers. Hotellet virker nyoppusset, fint og rent. Leiligheten hadde to separate rom hvor der var en sofakrok med TV på det ene rommet. Grei frokost. Finner neppe noen bedre alternativ for overnatting for denne prisen. Kan være lurt å ta med ørepropper hvis man liker å sove med vinduet åpent.
Her kan jeg fint bo en annen gang også. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 226astridr
Anmeldt 14. oktober 2016

Dette hotellet heter nå Hotel Milano. Personalet var hyggelig, men dro hjem kl. 23.00. Rommet jeg fikk bar preg av manglene vedlikehold, og til å sitte på fantes kun en ødelagt sofa, senga var helt ok. Frokosten var ikke det jeg forventer av et hotell i Norge. Brødet var halvfrosset, og melk og juice var varm. Kun noe kjøttpålegg og ost. Skuffende.

Romtips: Finn et annet hotell
Dato for oppholdet: oktober 2016