Artig hele veien

Bra opplegg og fin opplevelse for kidsa! Eneste minus at det går fryktelig fort over mente de, og... les mer

Anmeldt 18. juli 2021
Bislettbanden
Oslo, Norge
Utrolig gøy!

Kjempefin opplevelse som vi virkelig kan anbefale! Vi surret såpass at vi gikk opp uten å ta med... les mer

Anmeldt 10. juli 2021
Birgitte Annie M
Sørvågen, Norge

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur over elva, men organiseringen kan bedres noen hakk. 1,5 times ventetid selv etter å ha fått et bestemt tidspunkt for oppmøte.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 123MBH
Naturlige H, Daglig leder på Mosjøen Zipline, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei
Vi takker så mye for besøket på vår aller travleste dag så langt disse 3 årene ziplinen har vært i drift. Vi beklager veldig at du måtte vente så lenge. Vi fikk rett og slett for stor pågang, koronaens underfundigheter, og kapasiteten ble sprengt. Vi har erfart mye av denne dagen og endret våre systemer. Vi håper at vi ved en senere anledning kan yte seg bedre service ved å være «i rute». Velkommen tilbake