Artig hele veien

Bra opplegg og fin opplevelse for kidsa! Eneste minus at det går fryktelig fort over mente de, og... les mer

Anmeldt 18. juli 2021
Bislettbanden
Oslo, Norge
Spektakulært

Anmeldt 21. juli 2020
herbjorn
Trondheim, Norge

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Påmelding og avgang fra FruHaugan Hotell. Fin tur opp 70 høydemeter på andre siden av fjorden på steintrapp laget av sherpaer. Og fra toppen en nydelig utsikt. Så full fart over fjorden ! Artig . Mange hundre tok denne turen da vi var der , unge og gamle , kvinner og barn . Meget sikkert opplegg. Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, herbjorn
Naturlige H, Daglig leder på Mosjøen Zipline, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei, takk for besøkey og hyggelig anmeldelse

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur over elva, men organiseringen kan bedres noen hakk. 1,5 times ventetid selv etter å ha fått et bestemt tidspunkt for oppmøte.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 123MBH

Hei
Vi takker så mye for besøket på vår aller travleste dag så langt disse 3 årene ziplinen har vært i drift. Vi beklager veldig at du måtte vente så lenge. Vi fikk rett og slett for stor pågang, koronaens underfundigheter, og kapasiteten ble sprengt. Vi har erfart mye av denne dagen og endret våre systemer. Vi håper at vi ved en senere anledning kan yte seg bedre service ved å være «i rute». Velkommen tilbake