Spektakulært

Anmeldt 10. juli 2021
Birgitte Annie M
Sørvågen, Norge

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefin opplevelse som vi virkelig kan anbefale! Vi surret såpass at vi gikk opp uten å ta med utstyr og da kom en kjempehyggelig jente (som sa hun hadde jobbet der i tre år) opp med utstyr til oss. Knall service når vi hadde rotet det til! ☀️

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Birgitte Annie M
Anmeldt 29. juli 2020

Var der med familien, litt dyrt var det men verdt hver en krone! Hadde d vært billigere så kan d hende vi har tatt den en tur til noen dager senere. Men har du råd så anbefales turen, vi syntes i allefall at dette var kjempekult

Takk, Ferie-juli2020
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Påmelding og avgang fra FruHaugan Hotell. Fin tur opp 70 høydemeter på andre siden av fjorden på steintrapp laget av sherpaer. Og fra toppen en nydelig utsikt. Så full fart over fjorden ! Artig . Mange hundre tok denne turen da vi var der , unge og gamle , kvinner og barn . Meget sikkert opplegg. Anbefales

2  Takk, herbjorn
Naturlige H, Daglig leder på Mosjøen Zipline, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei, takk for besøkey og hyggelig anmeldelse

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur over elva, men organiseringen kan bedres noen hakk. 1,5 times ventetid selv etter å ha fått et bestemt tidspunkt for oppmøte.

Takk, 123MBH

Hei
Vi takker så mye for besøket på vår aller travleste dag så langt disse 3 årene ziplinen har vært i drift. Vi beklager veldig at du måtte vente så lenge. Vi fikk rett og slett for stor pågang, koronaens underfundigheter, og kapasiteten ble sprengt. Vi har erfart mye av denne dagen og endret våre systemer. Vi håper at vi ved en senere anledning kan yte seg bedre service ved å være «i rute». Velkommen tilbake