“forventet mer”
Anmeldelse av Tippen Gastro

Tippen Gastro
Vurdert som nr. 7 av 17 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Ble anbefalt Tippen Gastro og vi begge gikk for en plankesteik.

+ perfekt stekt biff
+ gode poteter og saus
- lite tilbehør
- lite smak på kjøttet

Betjeningen var veldig stresset og slurven med å følge oss opp. Alt i alt en OK opplevelse.

2  Takk, Malin O

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpte pepperbiff medium minus, med fløtegratinerte poteter. Fantastisk god mat og god atmosfære, kommer garantert til å spise her igjen.

Takk, jonnye430
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God service, men maten var ikke noe å skryte av. Jeg bestilte gresk salat til 162kr, som inneholdt isbergsalat, to små cherrytomater, litt løk, et par oliven, mye fetaost og en grei dressing. Porsjonen var ufattelig liten og den ble servert uten brød. Barneburgeren kosta over 100kr. Det var den ikke verdt. Her vil jeg påstå
at man ikke får valuta for pengene.

Takk, 377vibekel
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Maten er nydelig! Hvis det er noe de virkelig kan her så er det biff. Anbefaler å bestille grillfest på menyen (minimum 2 pers) da får man smake litt av alt. Gode drinker, god service og hyggelig atmosfære. Her er maten virkelig verdt pengene!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kbrynlund
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Var på jobb i Mosjøen og fikk anbefalt dette stedet av to forskjellige personer. Bestilte indrefilet med asparges rullet i bacon og wokede grønnsaker. Samt båtpoteter. Indrefileten var perfekt stekt og alt tilbehøret likeså. Veldig rent og pent interiør her også. Neste gang jeg skal til Mosjøen er det her jeg spiser uten tvil. Anbefales!!!

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, M363YJandreash

Reisende som så på Tippen Gastro, så også på

Har du vært i Tippen Gastro? Del dine erfaringer!