“Bra sted”
Anmeldelse av Tippen Gastro

Tippen Gastro
Vurdert som nr. 8 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 5. august 2021

Når hotellet ikke klarer å finne bord i restauranten til to personer som tross alt overnatter. ikke tips om at det er lurt å reservere ved bestilling engang. Vi rusla nedover storhet og fikk bord hos Tippen Bar og Gastro. Det var veldig lurt for der serverte de meget god mat. Fruen spiste Chili biff sandwich og jeg pepperbiff. Perfekt stekt ( og jeg er kresen), Anbefaler stedet.

3  Takk, Etagris

Anmeldt 2. august 2021

En fantastisk god mat å service. Smilende betjening som vartet oss opp. Anbefaler dette stedet.menyen var bra for de som ikke vil ha kjøttkaker eller kebab.

1  Takk, 768jonnyj
Anmeldt 1. august 2021

Kjenner oss ikke igjen i de negative omtalene av stedet. Vi ble møtt av en hyggelig og imøtekommende servitør. Maten kom raskt og var perfekt tilberedt. Porsjonene var bra. Vi måtte legge inn litt ekstra for å klare å spuse alt.
Vil absolutt anbefale stedet og maten. Vi kommer tilbake neste gang vi skal nordover.

2  Takk, Norgesferier
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble anbefalt Tippen som av fastboende, som en strålende biffopplevelse. Kom rett etter åpning søndag, på et mens det enda det var rolig. Servitøren ignorerte oss i mange minutter, og var ufin da vi tok et par menyer mens vi ventet. Ble vist til et bord midt i lokalet, rett ved to srt høyrøstede og overstadig berusede personer, som begge burde vært nektet servering. Maten kom i rimelig tid. Ingen av oss fikk det ekstra tilbehøret bi bestilte. Biffen var stekt slik den skulle, men begges biff (entrecôte) var dårlige og seige stykker med mye slintrer. Biffen var svært salt. Tilbehører var heller ikke mye å skryte av. Rødvinssausen virket som den kom fra en pose, og det samme gjorde potetbåtene. Wokgrønnsaker og asparges rullet i bacon var smakløse. Etter vi fikk maten var det ingen oppfølging om hvordan det smakte eller om vi trengte noe mer. Når vi skulle betale var servitøren også ufin. Ignorerte oss ved disken, snakket med andre og sa verken takk for besøket eller hadet. Uten nytt personale, så anbefaler vi ingen å besøke denne restauranten.

Takk, skamlaus
Anmeldt 10. juli 2021

Sulten familie på 4 ble henvist til et bord, med følelsen av at «her er det hektisk nok som det er…»
Vi bestilte relativt kjapt, og det fyltes opp med folk rundt de andre bordene også. Etterhvert fikk alle de andre bordene servert maten, mens vi fortsatte og vente… etter 1 time etterlyste vi maten, og da dukket den opp etter ca. 10 min.
Min medium stekte biff var et kjøttstykke som knapt hadde sett stekepanna, maten var ihjelsalta og hva har en neve med vissen issalat som var brun i kantene å gjøre på en tallerken med biff.
Entrecôte, burger og laks sto heller ikke til forventningen!
Dyrt og dårlig!

Takk, 702idamarieb

Reisende som så på Tippen Gastro, så også på

Har du vært i Tippen Gastro? Del dine erfaringer!