“Lang ventetid”
Anmeldelse av Tippen Gastro

Tippen Gastro
Vurdert som nr. 8 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 27. august 2021

Helt greit interiør. Engelsk pub- preg.
Lang ventetid.
Noen fikk kald mat mens andre litt varmere. Burger som ikke var godt tilberedt og for kald.

Takk, HavardVuk

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte Club Sandwich, og maten smakte meget godt. Imidlertid glemte servitøren å ta opp bestilling hos oss, slik at vi fikk maten etter ekstra lang ventetid. Vi bestilte brus til maten, men servitøren kom til bordet med to glass vann med isbiter, i tillegg til brusen vi hadde bestilt. Det var ellers for mye bråj i lokalet. Men, maten smakte veldig godt når vi først fikk den på bordet.

1  Takk, mortens951
Anmeldt 5. august 2021

Nydelig mat plankebiff,potetmos, peppersaus og grønnsaker, creme bruleGod service og smilende betjening

2  Takk, Nitakath66
Anmeldt 5. august 2021

Når hotellet ikke klarer å finne bord i restauranten til to personer som tross alt overnatter. ikke tips om at det er lurt å reservere ved bestilling engang. Vi rusla nedover storhet og fikk bord hos Tippen Bar og Gastro. Det var veldig lurt for der serverte de meget god mat. Fruen spiste Chili biff sandwich og jeg pepperbiff. Perfekt stekt ( og jeg er kresen), Anbefaler stedet.

3  Takk, Etagris
Anmeldt 2. august 2021

En fantastisk god mat å service. Smilende betjening som vartet oss opp. Anbefaler dette stedet.menyen var bra for de som ikke vil ha kjøttkaker eller kebab.

1  Takk, 768jonnyj

Reisende som så på Tippen Gastro, så også på

Har du vært i Tippen Gastro? Del dine erfaringer!