Agoda.comUSD 95
TripadvisorUSD 95
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi har besgilt 1 natt, og hatt noen spm om parkering og ankomst, alt har blitt besvart raskt, og positivt, så blei det slik att jeg måtte avbestille dette igjenomn booking.com, så fikk jeg beskjed fra booking att alt var ok m avbestillingen men att betaling var trekt, så skrev jeg en melding til Romutleie og fikk igjen RASKT og positivt svar , ordna ikke booking opp så skulle jeg sende vipps nr så skulle jeg få tilbake pengene.
DETTE SYNS JEG ER FANTASTIDK SERVICE og derfor vil jeg gjerne anmelde dette stedet uten å ha vært der, for jeg tror resta er like bra når de gir slik service, tusen takk.
Nå ordna Booking.com opp men dette opplevedes som utrolig realt fra utleier

2  Takk, sanapo