Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Overnattet 1 natt på tur nordover. Fin leilighet i en gammel tregård. Meget god service. OK pris. Rent og pent. Fikk knallgode råd om spiseplass i sentrum, noe som forøvrig resulterte i årets beste biffmåltid. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Runolf L
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi har besgilt 1 natt, og hatt noen spm om parkering og ankomst, alt har blitt besvart raskt, og positivt, så blei det slik att jeg måtte avbestille dette igjenomn booking.com, så fikk jeg beskjed fra booking att alt var ok m avbestillingen men att betaling var trekt, så skrev jeg en melding til Romutleie og fikk igjen RASKT og positivt svar , ordna ikke booking opp så skulle jeg sende vipps nr så skulle jeg få tilbake pengene.
DETTE SYNS JEG ER FANTASTIDK SERVICE og derfor vil jeg gjerne anmelde dette stedet uten å ha vært der, for jeg tror resta er like bra når de gir slik service, tusen takk.
Nå ordna Booking.com opp men dette opplevedes som utrolig realt fra utleier

2  Takk, sanapo