Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
eDreams
kr 1 386
Anmeldt 9. juli 2020

Styr unna! Stinker mugg i gangene, rommene er slitne og prisen tilsvarer IKKE kvaliteten. Frokost må bestilles samtidig som rommet, men kommer ikke opp som alternativ. Mye trafikkstøy, bråker på rommet når naboen bruker vann og tvn virker annenhver gang man prøver. Mangler også dopapir på rommet, var nesten tomt når vi ankom... Dyrt å betale 1000kr natta for dette.

Takk, Lillemoi
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Ønsker du et opphold med ekstra komfort og luksus, skal du ikke velge dette hotellet. Vil du ha en enkel overnatting til en grei pris er dette et godt valg.

Hotellet ligger godt plassert langs E6 for en overnatting på vei nord- eller sørover. Det var enkelt å sjekke inn via SMS og kode. Rommet var helt OK. Mosjøen er er hyggelig sted.

Kanskje litt dyrt i forhold til den enkle standarden som tilbys. Derfor bør du sjekke andre alternativer før du slår til.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, ChristianM91
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

To dobbeltrom til 2600 kr. Uten frokost, men med tett sluk, gammelt bad, slitt stil og en fasade rett ved E6 med tilhørende trafikkstøy. Lite valuta for pengene. Sjekk andre overnattingsmuligheter. Kommer aldri tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, aslaklien
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Kommer nok aldri til å benytte meg av dette stedet noe mer. Møkkete toalett, håndvask og badet ser ut til å falle ned,når som helst. Mangler flere fliser på veger. Er så dårlig isolering, at man kan nesten høre hvilken radio kanal, som står på i bilene som passerer på utsiden. Dette var triste greier.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Dag S
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Knøttlite rom med veggtepper, dårlig isolert mot trafikkstøy fra E6 utenfor, knøttlite bad med dårlig avtrekk, slitne fellesarealer, kaffe fra konsentrat. MEN hyggelig betjening og ok frokost. Her er det mye som mangler før de kan ta opp kampen med Fru Haugans i sentrum.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bergerac42