eDreamsUSD 106
CheapTicketsUSD 107
Orbitz.comUSD 107
TripadvisorUSD 107
Anmeldt 19. juli 2020

Hotellet er ubetjent men man for tilsendt låsekoder på SMS. Rommet var bra og rent, nytt og godt TV. Det var lite støy og jeg sov godt i en god og bred seng. Prisen tatt i betraktning, er dette en god deal. Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 9. juli 2020

Styr unna! Stinker mugg i gangene, rommene er slitne og prisen tilsvarer IKKE kvaliteten. Frokost må bestilles samtidig som rommet, men kommer ikke opp som alternativ. Mye trafikkstøy, bråker på rommet når naboen bruker vann og tvn virker annenhver gang man prøver. Mangler også dopapir på rommet, var nesten tomt når vi ankom... Dyrt å betale 1000kr natta for dette.

Takk, Lillemoi
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Ønsker du et opphold med ekstra komfort og luksus, skal du ikke velge dette hotellet. Vil du ha en enkel overnatting til en grei pris er dette et godt valg.

Hotellet ligger godt plassert langs E6 for en overnatting på vei nord- eller sørover. Det var enkelt å sjekke inn via SMS og kode. Rommet var helt OK. Mosjøen er er hyggelig sted.

Kanskje litt dyrt i forhold til den enkle standarden som tilbys. Derfor bør du sjekke andre alternativer før du slår til.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, ChristianM91
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

To dobbeltrom til 2600 kr. Uten frokost, men med tett sluk, gammelt bad, slitt stil og en fasade rett ved E6 med tilhørende trafikkstøy. Lite valuta for pengene. Sjekk andre overnattingsmuligheter. Kommer aldri tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, aslaklien