“Nydelig mat. Vi bestilte tre”
Anmeldelse av Smak Av India

Smak Av India
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat.
Vi bestilte tre retter på deling fire barn og to voksne. Maten smakte veldig bra. Stedet var overraskende fint.

2  Takk, gurog948

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Maten var grei (nydelig nan), men en halv times ventetid på drikke og en time på maten er ikke greit.

Takk, Linusisving1
Anmeldt 10. juli 2020

Fantastisk god mat! Perfekt sted å stoppe på kjøreturen nordover. God service og rask servering. Anbefales!

Takk, 725siljed
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

En overraskelse i Mosjøen! Indisk restaurant med utrolig god mat!
Hyggelig betjening - god service og veldig god mat! Ikke dyrt og ris og nanbrød inkludert i prisen!
Et pluss; gode vegetar retter

Takk, RagnhildD_13
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Et lite sted med veldig god indisk mat. En ganske liten, men bra meny. Vegetarvennlig. Medium styrke på maten var sterkt nok for oss. Ris og nan-brød var inkludert i prisen. Hyggelig betjening, rask og god service. Anbefales!

Takk, JoarJen

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!