“Deilig mat - sterk og god”
Anmeldelse av Smak Av India

Smak Av India
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Deilig mat - sterk og god når vi ba om det. Vi bestilte tre retter til to voksne og to store (småspiste) barn. Det var mer enn nok! Nanbrød, chutney og raita var inkludert. Kjapp og hyggelig service.

Takk, halldiss2015

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat.
Vi bestilte tre retter på deling fire barn og to voksne. Maten smakte veldig bra. Stedet var overraskende fint.

2  Takk, gurog948
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Maten var grei (nydelig nan), men en halv times ventetid på drikke og en time på maten er ikke greit.

Takk, Linusisving1
Anmeldt 10. juli 2020

Fantastisk god mat! Perfekt sted å stoppe på kjøreturen nordover. God service og rask servering. Anbefales!

Takk, 725siljed
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

En overraskelse i Mosjøen! Indisk restaurant med utrolig god mat!
Hyggelig betjening - god service og veldig god mat! Ikke dyrt og ris og nanbrød inkludert i prisen!
Et pluss; gode vegetar retter

Takk, RagnhildD_13

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!