“Positiv opplevelse”
Anmeldelse av Smak Av India

Smak Av India
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 25. juli 2020

Vi var fire som kom sent en ukedag, fikk god mat gode porsjoner,drikke utvalget trekker litt ned kun 1 type rødvin ,kun i glass og kun 1 type øl boks,ellersva alle 4godt fornøyd med maten

Takk, jgintruder

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God indisk mat i sentrum av idylliske Mosjøen. Hyggelig personell og god service. Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, olekristena
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Deilig mat - sterk og god når vi ba om det. Vi bestilte tre retter til to voksne og to store (småspiste) barn. Det var mer enn nok! Nanbrød, chutney og raita var inkludert. Kjapp og hyggelig service.

Takk, halldiss2015
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat.
Vi bestilte tre retter på deling fire barn og to voksne. Maten smakte veldig bra. Stedet var overraskende fint.

1  Takk, gurog948
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Maten var grei (nydelig nan), men en halv times ventetid på drikke og en time på maten er ikke greit.

Takk, Linusisving1

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!