“Middag”
Anmeldelse av Smak Av India

Smak Av India
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Lyst på indisk mat, da er en smak av India stedet. God indisk mat og hyggelig service. Restauranten ligger sentralt og er helt grei. Annbefales.

2  Takk, Janne K

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat, og en imøtekommende og trivelig betjening. Anbefales på det sterkeste. Innbydende restaurant.

1  Takk, Turisten16
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Maten her var helt fantastisk god. Uformell plass, ligger helt ytterst av byen, og ser litt «sjabby» ut på utsiden. Dette er kanskje ett av de bedre måltidene vi har hatt på norgesferien så langt. Vi spiste chicken xacuti (14) og lam palak (22). Vi vil spise her på vei hjem også

Takk, Sightseer23077756806
Anmeldt 25. juli 2020

Vi var fire som kom sent en ukedag, fikk god mat gode porsjoner,drikke utvalget trekker litt ned kun 1 type rødvin ,kun i glass og kun 1 type øl boks,ellersva alle 4godt fornøyd med maten

Takk, jgintruder
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God indisk mat i sentrum av idylliske Mosjøen. Hyggelig personell og god service. Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, olekristena

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!