“Veldig bra ”
Anmeldelse av Smak Av India

Smak Av India
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Spiste her med familien da et relativt uinteressert personale på Fru Haugans hotell hadde gjort det klart at der var det ikke plass. God mat, godt utvalg, kort ventetid, hyggelig betjening og god atmosfære. Kort sagt veldig fornøyde.

Dato for besøk: august 2020
Takk, hansrJ2172TO

1923 av 39 anmeldelser

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Ikke la deg lure av en litt tacky logo, innenfor finner du et flott spisested. Maten som serveres er fullblods, og i rikelige mengder.
En liten outsider i nordenden av sentrum. Prøv da vel.

Dato for besøk: august 2020
Takk, tomlU4785JT
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Lyst på indisk mat, da er en smak av India stedet. God indisk mat og hyggelig service. Restauranten ligger sentralt og er helt grei. Annbefales.

2  Takk, Janne K
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat, og en imøtekommende og trivelig betjening. Anbefales på det sterkeste. Innbydende restaurant.

2  Takk, Turisten16
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Maten her var helt fantastisk god. Uformell plass, ligger helt ytterst av byen, og ser litt «sjabby» ut på utsiden. Dette er kanskje ett av de bedre måltidene vi har hatt på norgesferien så langt. Vi spiste chicken xacuti (14) og lam palak (22). Vi vil spise her på vei hjem også

Takk, Sightseer23077756806

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!