“Fantastisk god mat”

Smak Av India
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat.
Høy klasse og kvalitet på råvarene. Passelig store porsjoner.

Denne restauranten er en juvel som kunne konkurrert med de beste i Oslo

Takk, cash1981

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom 2 familier som hadde forhåndsbestilt bord. Det tok 15 minutter å få vann og drikke på bordet, selv etter flere forsøk på å få tak i en av dei 3 servitørene som sto i baren og tydelig ignorerte oss. Vi fekk servert noen gamle pompadoms, som vi klagde på etter å ha kjent myggelsmak. Da argumenterte servitøren med at det ikke var noe gammelt med dem siden han hadde smakt. De var både seige, oversteikte og myglet. Til slutt ble de erstatte av 3 nye ikke 6 nye, vi måtte betale for alle. Da vi senere spurte hvorfor, sa kokken rett ut at han ikke kunne gjøre noe med de ferdiglagde pompadoms som kom fra Oslo i en eske, det var ikke hans feil. Resten av maten var heldigvis betre, men servicen var direkte uhøflig, avvisende og vi vil på det sterkeste fraråde folk å oppsøke denne restauranten.

1  Takk, Olga-Margrethe K
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

God mat med litt futt i. Spiste Butterchicken og mixed grill - medium styrke, og det fungerte godt for oss. Gode naanbrød. Hyggelig betjening, men de har det ikke travelt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Ellisfor72
Anmeldt 7. februar 2021

Vi hentet mat for å spise på hotellet. Hadde lave forventninger. Maten var virkelig god. Noe av det aller beste indiske tale away vi har spist.

2  Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 26. januar 2021 via mobile enheter

Super indisk mat, prøvde kylling vindaloo og den var het og knallgod på smak. Supergode garlicnan ved siden. Bra at Mosjøen har fått en så god indisk restaurant

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Copiloto78

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!