“Smakfull mat - en opplevelse 😊! ”
Anmeldelse av Smak Av India

Smak Av India
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk og smakfull mat laget fra bunnen av noen som kan det veldig godt tydeligvis trivelig betjening og veldig greie priser. Det er bare å dra dit både for familier, reisende og de som er interessert i god mat

Takk, 138kasiag

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men tok alt for lang tid.. tok 15-20 min fra vi kom til vi fikk bestilt, så 50 min før vi fikk mat. Maten var god, litt dårlig utvalg for barn. Lam korma var grei, mn litt smakløs. Bare sterk. Kylling jalfredi var god, men tørr. Var veldig kaldt i restauranten.

Takk, Miriam O
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat.
Høy klasse og kvalitet på råvarene. Passelig store porsjoner.

Denne restauranten er en juvel som kunne konkurrert med de beste i Oslo

Takk, cash1981
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom 2 familier som hadde forhåndsbestilt bord. Det tok 15 minutter å få vann og drikke på bordet, selv etter flere forsøk på å få tak i en av dei 3 servitørene som sto i baren og tydelig ignorerte oss. Vi fekk servert noen gamle pompadoms, som vi klagde på etter å ha kjent myggelsmak. Da argumenterte servitøren med at det ikke var noe gammelt med dem siden han hadde smakt. De var både seige, oversteikte og myglet. Til slutt ble de erstatte av 3 nye ikke 6 nye, vi måtte betale for alle. Da vi senere spurte hvorfor, sa kokken rett ut at han ikke kunne gjøre noe med de ferdiglagde pompadoms som kom fra Oslo i en eske, det var ikke hans feil. Resten av maten var heldigvis betre, men servicen var direkte uhøflig, avvisende og vi vil på det sterkeste fraråde folk å oppsøke denne restauranten.

1  Takk, Olga-Margrethe K
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

God mat med litt futt i. Spiste Butterchicken og mixed grill - medium styrke, og det fungerte godt for oss. Gode naanbrød. Hyggelig betjening, men de har det ikke travelt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Ellisfor72

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!