“Helt ok”
Anmeldelse av Smak Av India

Smak Av India
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Lokalet har en fin atmosfære, lekkert interiør. Hyggelig betjeningen som tar vare på deg med en gang du kommer inn, fikk også bestilt maten relativt kjapt. Ikke lang ventetid på maten, var en del kunder som var der å spiste mens vi var der. Maten var helt OK, ble bestilt medium styrke på maten, men maten oppleves som bare sterk.

Takk, heidibS4893YB

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat, store porsjoner. Hyggelig betjening. Lekkert interiør i fine lokaler. Anbefaler et besøk.

Takk, cathrinej890
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk og smakfull mat laget fra bunnen av noen som kan det veldig godt tydeligvis trivelig betjening og veldig greie priser. Det er bare å dra dit både for familier, reisende og de som er interessert i god mat

Takk, 138kasiag
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men tok alt for lang tid.. tok 15-20 min fra vi kom til vi fikk bestilt, så 50 min før vi fikk mat. Maten var god, litt dårlig utvalg for barn. Lam korma var grei, mn litt smakløs. Bare sterk. Kylling jalfredi var god, men tørr. Var veldig kaldt i restauranten.

Takk, Miriam O
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat.
Høy klasse og kvalitet på råvarene. Passelig store porsjoner.

Denne restauranten er en juvel som kunne konkurrert med de beste i Oslo

Takk, cash1981

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!