“Kjempegod indisk!”
Anmeldelse av Smak Av India

Smak Av India
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod indisk i Mosjøen. Dette blir fast stopp på ferieturer sørover! Veldig hyggelig servitør, vi fikk maten raskt og den var veldig god! Anbefales!!

Takk, X4226FUkarene

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat, hadde butter chicken med Nan rød og ris inkludert og alt var kjempegodt. Medium var veldig passe styrke for min norske gane. Deilig krydret!

Nanbrødet var helt utrolig godt også!

Takk, 14runeh
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Lokalet har en fin atmosfære, lekkert interiør. Hyggelig betjeningen som tar vare på deg med en gang du kommer inn, fikk også bestilt maten relativt kjapt. Ikke lang ventetid på maten, var en del kunder som var der å spiste mens vi var der. Maten var helt OK, ble bestilt medium styrke på maten, men maten oppleves som bare sterk.

Takk, heidibS4893YB
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat, store porsjoner. Hyggelig betjening. Lekkert interiør i fine lokaler. Anbefaler et besøk.

Takk, cathrinej890
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk og smakfull mat laget fra bunnen av noen som kan det veldig godt tydeligvis trivelig betjening og veldig greie priser. Det er bare å dra dit både for familier, reisende og de som er interessert i god mat

Takk, 138kasiag

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!