“Middag”
Anmeldelse av Smak Av India

Smak Av India
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 21. september 2021

Dessverre ble dette ikke en restaurant i vår gate. Maten ok, slitsom musikk. Fersk nanbrød, dårlig koKt ris og alle rettene så akkurat like ut.

Takk, Mokri78

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Har ikke så god greie på indisk mat, men jeg vet hva som er godt. Og det var dette!! Veldig hyggelig betjening og super mat.

Takk, bonilsen
Anmeldt 13. august 2021

Servitøren hadde nok mest lyst til å være ein heilt anna plass enn på jobb. Maten var ok. Tidligere har maten her vært veldig bra. Kjipt.

Takk, Lasse M
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Synes det var dårlig service her. Gikk 1.5 time fra vi kom til vi fikk maten. Går veldig treigt, må spørre om å få meny, drikke, påfyll osv. Maten smaker helt greit. Kaldt lokale også

Takk, Oda L
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod indisk i Mosjøen. Dette blir fast stopp på ferieturer sørover! Veldig hyggelig servitør, vi fikk maten raskt og den var veldig god! Anbefales!!

Takk, X4226FUkarene

Reisende som så på Smak Av India, så også på

Har du vært i Smak Av India? Del dine erfaringer!