Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
eDreamsUSD 162
CheapTicketsUSD 181
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Skitent rom da vi kom dit . Sur og gretten betjening .frokosten var ikke my å skryte av .har vært rundt i værden sammens med min kjente musiker bror å ligget på noen hotteler i mitt liv . Men dette er det verste . Å drinker ja det kan dem ikke å er stortsett bare årbeidere dær fra andre land en norge .annbefaller ingen dette stedet . Er faktisk bedre service på hotell milano i mosjøen .klagde til resepsjonen på vasking av rommet da svarte han surt e itj e så vask her .spurte så etter sjefen men dem va på feri . Nei husker for 7 årsiden da var hotellet bra men nye skjefer og dårlig behandling av kunder nå

1  Takk, Artisttrondhjem
Sverre S, Salgssjef på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Artistitrondhjem.
Jeg må på det sterkeste beklage at dette er inntrykket du sitter igjen med etter ditt besøk på Fru Haugans Hotel.
Dersom ditt rom var ustelt ved ankomst er jo selvsagt ikke det bra. Vi har daglig kvalitetskontroll på renhold av våre rom, og i under 0,14 prosent av våre kontroller finner vi noe å utsette. Hadde du snakket med resepsjonen ved ankomst, ville vi selvsagt umiddelbart ha allokert et annet rom til deg. Vi har nulltoleranse på rom med ikke tilfredsstillende renhold og har gode rutiner for tildeling av nye og oppgraderte rom ved de få tilfellene i løpet av et år dette er nødvendig. Når du velger å ikke informere resepsjonen før ved utsjekk er det dessverre vanskelig for oss å bidra. Ved utsjekk ga du også utrykk for begeistring knyttet til ditt restaurantbesøk i Restaurant Ellen. Det setter vi pris på :-)
Registrerer at du hevder at ledelsen var på ferie, men jeg satt selv på kontoret bak resepsjonen ved din utsjekk og ditt ønske om å dele dine bekymringer med noen i ledergruppen fikk hverken jeg eller noen andre som var tilstede høre. Din oppsummering av hvordan dette besøket forløp seg kjenner jeg meg heller ikke igjen i. Selvsagt ville jeg tatt en samtale med deg om du hadde gitt uttrykk for at du ønsket dette. Fru Haugans Hotel har som målsetning av at alle gjester skal forlate oss fornøyde!

Forøvrig kan jeg formidle at Fru Haugans Hotel sysselsetter 177 personer. Vi gjennomgår jevnlige kurs for for å sikre kvaliteten i vår leveranse. For eksempel Bar kurs for våre baransatte. servicekurs for våre resepsjonister mm. Felles for alle oss ansatte, i tillegg til at vi ønsker å yte våre gjester god service, er at vi har forskjellig bakgrunn og nasjonalitet. Det er vi stolte av.

Med ønsker om en god dag.

Fru Haugans Hotel AS

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt i august. Sjarmerende gammelt hotell i nærheten av den gamle Sjøgata i Mosjøen som er vel verd et besøk. Et hotell med sjel og mye historie sittende i veggene. Gratis kaffe/te som man kunne hente seg ved behov.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Simone L
Sverre S, Salgssjef på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper du også fikk anledning til å besøke vår restaurant med navn Restaurant Ellen. Den er vi veldig stolte av. Du er hjertelig velkommen tilbake når det måtte være.

Fru Haugans Hotel

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

La meg først si at fru Haugans er et koselig hotell med god mat, trivelig betjening, og rent og pent, men: Badet på mitt rom var knøttlite, og hele gulvet var vått etter dusjing - for dårlig!. Flott konferansesal, god teknisk, fine møbler - men så plasserer dere ut kaffemaskiner med sirup! Den kaffen er mildt sagt for jæ.... og ikke et hotell som medlem av de historiske verdig.

Takk, 776geirj
Sverre S, Salgssjef på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei Geir. Hyggelig å lese at du synes vårt hotell er hyggelig med god mat og trivelig betjening. Vi har mange romkategorier på hotellet, ring gjerne i forkant av ditt neste besøk slik at vi sammen kan identifisere en kategori som møter dine forventninger.
Jeg forstår at du har deltatt på konferanse i vårt nye konferansesenter. Vi har selvsagt kaffe i alle varianter å tilby våre gjester. Ta gjerne kontakt med vårt personale så vil vi bistå med annen kaffe dersom ønskelig.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss :-)

med vennlig hilsen
Fru Haugans Hotel AS

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk et godt førstegangsinntrykk av hotellet. Imidlertid ble vi svært skuffet av rommet som ar iskaldt. Fant ikke ut av det og krøp under dyna med fjernkontrollen. Imidlertid varte den kun i 2 minutt. Et lite hotelltriks er å brette toalettpapir på rullen så det ser ubrukt ut. Det har de ikke lært i Mosjøen

Takk, svot
Sverre S, Salgssjef på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Hei Svot og takk for din tilbakemelding.
Hyggelig å lese at du fikk et godt førsteinntrykk av hotellet. Du nevner ikke frokost og annen servering i din tilbakemelding så da håper og tror jeg at du også var fornøyd med dette. Jeg håper du tok kontakt med resepsjonen. Temperaturkontroll kan vi selvsagt bidra med, og vi kunne også eventuelt flyttet deg til et annet rom med en temperatur av mer tilfredsstillende art.
Vi ser frem til å ta deg imot ved en senere anledning. Ta gjerne kontakt med oss før innsjekk så vil vi selvsagt justere temperaturen etter dine ønsker :-)

Sverre Strand
Fru Haugans Hotel

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

En liten historisk perle i Mosjøen . Hotellet har en gammel del med nydelige gamle stuer og historiske rom,og en ny del med nyoppussede rom . Nydelig utsikt over elven ,og en koselig have.
Ta en tur i haven og nyt alle de gamle koselige bygningene .
Veldig god mat i resturanten ,og hyggelige ansatte .

Anbefales

Takk, Cirkeline74
Sverre S, Salgssjef på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2018

Hei, dette var en hyggelig tilbakemelding - tusen takk :-)

Sverre Strand