Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Et utrulig fint hotell, et historisk hotell
, fine rom , gode senger , stilt og rolig, god mat, fin hage , hyggelig personell. Kan virkelig anbefales. Kommer gjerne igjen her. Vi overnattet 2 netter i slutten av august , hadde et nydelig sommervær.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Anita2018sh
EllenLovoldStrand, Eier på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Anita2018sh
Hjertelig tusen takk for din generøse tilbakemelding. Alle her på Fru Haugans Hotel gleder seg over denne! Velkommen tilbake hit til oss!

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet på vår tur sørover med bil, og kan virkelig anbefale et opphold her. Et hotell med historie og atmosfære og god plass! Hilde i resepsjonen framstod med humør, autoritet og hjelpsomhet. Befriende å komme til et hotell der ikke det første man må gjøre, er å «trekke kortet».

Såvel Handicap-rom som tilhørende bad hadde god plass og fungerte perfekt. Det var god plass i spisesalen, frokosten var god og variert. Hotellet hadde også flere alternative spiseplasser og god drikke til middag. Totalt sett en höjdare ❤️

Takk, GUNNAR-grei

Hei Gunnar-grei, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding.
Hilde er veldig flink og vi skal sørge for at hun får høre om denne hyggelige meldingen.
Vi håper at du snart sjekker inn igjen!
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Delvis uteservering mot vannet/elva. Flotte omgivelser. Rent og fint. Ok betjeni g. Kort ventetid. Fisk & chips. Ok, men ingen kjempeopplevelse. Cheviche ok. Angusburger veldig bra. Vi stoppet her under lang bilreise. Var helt ok og kan godt anbefales. Gode parkeringsfasiliteter like ved

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, r0ald0vidi

Hei r0ald0divi, og takk for hyggelig tilbakemelding!
Det er mange som nyter herlige sommerdager ved vår uteservering.

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi tok en natt på hotellet med 3 rom da vi kjørte forbi. To av rommene var skikkelig skittent der badene ikke kunne ha vært vasket. Fant både hår og brukte kontaktlinser på gulvet på badene.
Dårlig luft pga manglende ventilasjon/styring. Hyggelig personale og helt grei frokost. Ikke i nærheten med tanke på kvalitet i forhold til prisen.

Takk, Hfpa

Hei Hfpa, og takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding etter ditt besøk.
Det er svært beklalgelig å høre om din opplevelse etter ditt besøk her hos oss, og at rommet ikke falt i smak.
Vi har forskjellig type rom, med forskjellige type stiler. Vi pusser også kontinuerlig opp rom for å lever en så god kvalitet som mulig.

Vi håper selvsagt å få sjansen til å gi deg et bedre inntrykk ved en senere anledning, slik at vi kan vise hva vi kan tilby. Ikke nøl å ta kontakt dersom vi kan være til ytterligere hjelp.

Anmeldt 20. juli 2019

Vi overnattet 1 natt på vei sørover og ble varmt tatt i mot da vi kom. Rommet vårt lå i den nye delen og er smakfullt innredet med god størrelse. Vi spiste en god hamburger og deilig cæsarsalat i baren før vi gikk Helgelandstrappene en sen sommerkveld. Frokosten var grei og utsjekk var ikke før 12 og det var deilig med god tid en feriemorgen!

Takk, hegeajenssen
EllenLovoldStrand, Eier på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Hei og takk for at du tok deg tid til en så hyggelig tilbakemelding. Det var også hyggelig at dere også fikk besøkt den flotte Helgelandstrappen. Vi håper å få ønske dere tilbake ved en senere anledning!