Gratis avbestilling frem til 17.12.22
Gratis avbestilling frem til 17.12.22
Vio.com
Anmeldt 9. juli 2020

Vi var nylig der med et vennepar og barn for 2 netter. Kjempefornøyd med servicen og ikke minst den nydelige maten!

Fru Haugans er, og har i over 4 generasjoner vært driftet av knallsterke kvinner! Vi fikk en guidet tur gjennom hotellet og museet som har en fantastisk interessant historie!

Virkelig verdt et besøk!

Vi kommer veldig gjerne snart tilbake:)

Takk, 99anettej
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære 99anettej,
tusen takk for denne flotte tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at dere valgte å bo på vårt hotell og benytte dere av våre tjenester. Det er også hyggelig at dere likte å høre om vår spennende historie.

Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Med vennlig hilsen

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med historisk sus.
Hyggelig betjening, god frokost, flott info om smittebegrensning, rent pent og flott rom.
Tipp topp opplevelse som gav godfølelse i ferien.
Takk for et hyggelig opphold

Takk, olavingea
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Kjære olavingea, T
Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi gleder oss over å høre at du hadde en fint opphold på Fru Haugans Hotel. Hjertelig velkommen igjen!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

2 flotte dager på Fru Haugans. Fantastisk sommerhage med god lunsj. Restauranten på kvelden hadde så god lammecarré at jeg gikk for samme hovedrett 2 kvelder på rad :) Anbefaler hotellet på det varmeste, svært hyggelig betjening, god service og mye historie på og mellom veggene.

Takk, G3680IZkimw
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Kjære Kim W

Takk for en fantastisk hyggelig hilsen!
Vi er glade for å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake!

Vennlig hilsen

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Mosjøens beste hotell, men har litt mer å gå på.. Hotellet har utmerket beliggenhet ift den gamle trebebyggelsen og Helgelandstrappa. Rommene er rene og pene, noen gamle og noen nye. Maten smaker fortreffelig, men her kommer forbedringspotensialet: ha nok medarbeidere på jobb slik at bordene blir ryddet av raskt. På Hjørnet bar og uteservering er servitør helt fraværende fra ca 17.00 og utover. Da må barkeeper være overalt og bordene er full av matrester etter sen lunsj kunder. Dette gir måsene et herremåltid og en ekkel invasjon på uteserveringen. Skjerpings, dette er et for bra sted til slikt.

Takk, 336gj_rans
EllenLovoldStrand, Leder  på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Kjære 336gj_rans,

tusen takk for din tilbakemelding.
Vi er heldig som har en så flott beliggenhet til hotellet vårt. Det var fint at du var fornøyd med rommene og at maten smakte. Vi må bare beklage at det var for lite serveringspersonale på vår uteservering når du var der. Denne tilbakemeldingen tar vi tak i!

Vi håper vi kan ønske deg tilbake til vårt hotell når du er på disse kanter igjen!

Vennlig hilsen

Anmeldt 1. juli 2020

Fikk rom i den nye delen av hotellet. Kjempeflott rom, gode senger, og stort fint bad. Hadde bestilt bord i restauranten om kvelden og vi var 2 par. Det var vel her corona-tiltakene i restauranten slo til for fullt. 2 stk. som betjente hele restauranten. Ble sittende vel en halvtime før vi fikk menyen av en mutt kelner. Like lang tid før vi fikk bestilt og det tok vel ca en time mellom forrett og hovedrett. Skjønner ikke at de ikke hadde flere folk på plass, da de da måtte vite på forhånd sånn ca. antall på bestilte bord og at det tillegg ville komme folk som ikke hadde forhåndsbestilt. Ikke vår feil som gjester at det ikke fungerte denne kvelden og savnet et lite smil og litt bedre service selv om det ble travelt for betjeningen. Lammecarréen og kveita var fantastisk. Frokost servert ferdig på fat og i tillegg kunne man bestille egg, var helt ok.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, kagjst

Kjære Kagjst,

Takk for tilbakemelding. Det var hyggelig å høre at dere var fornøyd med rom og mat!
Vi beklager at dere måtte vente så lenge på mat og servering denne kvelden, og din tilbakemelding tar vi absolutt til etterretning og lover forbedring.

Vi håper dere gir oss en ny sjanse til å vise hva vi kan!

Mvh