eDreams
Travelocity
FindHotelUSD 181
Anmeldt 11. juli 2020

Gjennomreise med familie. Hotellrom i gamle del er slitt men helt ok, frokostsalen er koselig og serveringen i covid tiden bra. Fikk fat med godt utvalg av pålegg, egg og drikke. Greit fokus på hygiene. Det er hyggelig betjening her og i resepsjonen. Fin beliggenhet.

Takk, Veronica K
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære Veronica K,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært bra, og at du likte vår beliggenhet.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkomment tilbake til Fru Haugans Hotel :)

Vennlig hilsen

Anmeldt 11. juli 2020

Vi var fornøyde med rommet vi hadde i den gamle delen av hotellet. Det var rent og trivelig. Middagen i restauranten var god på smak og var pent anrettet.
Vi opplevde direkte dårlig service i restauranten ved middag. Vi hadde booket bord til to kl.21 og satt i restauranten i til sammen to timer og et kvarter. Dette var fordi det tok veldig lang tid mellom hver gang vi fikk en rett, selv om vi bestilte alle tre rettene med en gang vi kom dit (vi visste allerede hva vi ville ha etter å ha spist der tidligere i uka). Personalet virket i dårlig humør, og det var ingenting som tydet på at de ønsket å yte god service til restaurantens besøkende.
Neste morgen ventet vi i 25 minutter før vi fikk bestille mat til frokost! Da vi først fikk bestilt gikk det enda 20 minutter før maten kom. Vi forstår at det var hektisk og at det var få på jobb, men å skulle vente i 45 minutter på en frokosttallerken er bare ikke greit. Vi observerte også at flere andre gjester fikk frokosttallerken servert før bordet de satt på var ryddet etter forrige gjest, med både tallerkener, matrester og kluter liggende på bordet.
Disse to opplevelsene i restauranten gjorde at vi satt igjen med et dårlig inntrykk av hotellet, som er trist da vi har hørt mye godt om det fra bekjente.

Takk, Tina Z

Kjære Tina Z,
Takk for at du tok deg til til å kommentere ditt opphold ved Fru Haugans Hotel. Det var hyggelig at du likte rommet og at maten falt i smak. Det var forøvrig svært leit å høre om deres inntrykk fra restauranten da det ikke er slik vi ønsker gjesteopplevelsen hos oss skal være. Jeg har tatt dette videre til mine kolleger for å finne ut bakgrunnen for dette slik at vi kan bli enda flinkere i møte med våre gjester.

Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake til oss på Fru Haugans Hotel, og at vi vil kunne forbedre dere inntrykk av vårt hotell.

Anmeldt 9. juli 2020

Vi var nylig der med et vennepar og barn for 2 netter. Kjempefornøyd med servicen og ikke minst den nydelige maten!

Fru Haugans er, og har i over 4 generasjoner vært driftet av knallsterke kvinner! Vi fikk en guidet tur gjennom hotellet og museet som har en fantastisk interessant historie!

Virkelig verdt et besøk!

Vi kommer veldig gjerne snart tilbake:)

Takk, 99anettej

Kjære 99anettej,
tusen takk for denne flotte tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at dere valgte å bo på vårt hotell og benytte dere av våre tjenester. Det er også hyggelig at dere likte å høre om vår spennende historie.

Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med historisk sus.
Hyggelig betjening, god frokost, flott info om smittebegrensning, rent pent og flott rom.
Tipp topp opplevelse som gav godfølelse i ferien.
Takk for et hyggelig opphold

Takk, olavingea
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Kjære olavingea, T
Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi gleder oss over å høre at du hadde en fint opphold på Fru Haugans Hotel. Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

2 flotte dager på Fru Haugans. Fantastisk sommerhage med god lunsj. Restauranten på kvelden hadde så god lammecarré at jeg gikk for samme hovedrett 2 kvelder på rad :) Anbefaler hotellet på det varmeste, svært hyggelig betjening, god service og mye historie på og mellom veggene.

Takk, G3680IZkimw
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Kjære Kim W

Takk for en fantastisk hyggelig hilsen!
Vi er glade for å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake!

Vennlig hilsen