eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Maken til elendig service. Orker ikkje skrive detaljert om opplevelsen min. Den vil jeg bare glemme. Det er noe som ikke stemmer på restaurant delen av hotellet. Det gjelder ikke kokene, maten smakte utmerket. Det gjelder restaurantsjefen og resten av kelnerne. Holdningen, væremåten, ventingen både til middag og frokost.

Takk, zakchi
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære zakchi,
det var leit å høre at vi ikke leverte som forventet denne gangen. Det tar vi så absolutt til etterretning og lover forbedring. Vi håper at dere gir oss en ny sjanse til å vise hva vi kan!

Vennlig hilsen

Anmeldt 11. juli 2020

Gjennomreise med familie. Hotellrom i gamle del er slitt men helt ok, frokostsalen er koselig og serveringen i covid tiden bra. Fikk fat med godt utvalg av pålegg, egg og drikke. Greit fokus på hygiene. Det er hyggelig betjening her og i resepsjonen. Fin beliggenhet.

Takk, Veronica K
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære Veronica K,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært bra, og at du likte vår beliggenhet.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkomment tilbake til Fru Haugans Hotel :)

Vennlig hilsen

Anmeldt 11. juli 2020

Vi var fornøyde med rommet vi hadde i den gamle delen av hotellet. Det var rent og trivelig. Middagen i restauranten var god på smak og var pent anrettet.
Vi opplevde direkte dårlig service i restauranten ved middag. Vi hadde booket bord til to kl.21 og satt i restauranten i til sammen to timer og et kvarter. Dette var fordi det tok veldig lang tid mellom hver gang vi fikk en rett, selv om vi bestilte alle tre rettene med en gang vi kom dit (vi visste allerede hva vi ville ha etter å ha spist der tidligere i uka). Personalet virket i dårlig humør, og det var ingenting som tydet på at de ønsket å yte god service til restaurantens besøkende.
Neste morgen ventet vi i 25 minutter før vi fikk bestille mat til frokost! Da vi først fikk bestilt gikk det enda 20 minutter før maten kom. Vi forstår at det var hektisk og at det var få på jobb, men å skulle vente i 45 minutter på en frokosttallerken er bare ikke greit. Vi observerte også at flere andre gjester fikk frokosttallerken servert før bordet de satt på var ryddet etter forrige gjest, med både tallerkener, matrester og kluter liggende på bordet.
Disse to opplevelsene i restauranten gjorde at vi satt igjen med et dårlig inntrykk av hotellet, som er trist da vi har hørt mye godt om det fra bekjente.

Takk, Tina Z

Kjære Tina Z,
Takk for at du tok deg til til å kommentere ditt opphold ved Fru Haugans Hotel. Det var hyggelig at du likte rommet og at maten falt i smak. Det var forøvrig svært leit å høre om deres inntrykk fra restauranten da det ikke er slik vi ønsker gjesteopplevelsen hos oss skal være. Jeg har tatt dette videre til mine kolleger for å finne ut bakgrunnen for dette slik at vi kan bli enda flinkere i møte med våre gjester.

Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake til oss på Fru Haugans Hotel, og at vi vil kunne forbedre dere inntrykk av vårt hotell.

Anmeldt 9. juli 2020

Vi var nylig der med et vennepar og barn for 2 netter. Kjempefornøyd med servicen og ikke minst den nydelige maten!

Fru Haugans er, og har i over 4 generasjoner vært driftet av knallsterke kvinner! Vi fikk en guidet tur gjennom hotellet og museet som har en fantastisk interessant historie!

Virkelig verdt et besøk!

Vi kommer veldig gjerne snart tilbake:)

Takk, 99anettej

Kjære 99anettej,
tusen takk for denne flotte tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at dere valgte å bo på vårt hotell og benytte dere av våre tjenester. Det er også hyggelig at dere likte å høre om vår spennende historie.

Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med historisk sus.
Hyggelig betjening, god frokost, flott info om smittebegrensning, rent pent og flott rom.
Tipp topp opplevelse som gav godfølelse i ferien.
Takk for et hyggelig opphold

Takk, olavingea
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Kjære olavingea, T
Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi gleder oss over å høre at du hadde en fint opphold på Fru Haugans Hotel. Hjertelig velkommen igjen!