Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Serdeles hyggelig betjening møter deg i resepsjonen. Behjelpelig med enkle utfordringer. Rom som har tatt vare på historien til dette hotellet. Vi bodde på familierommet «buret» som var særdeles romslig. Innredet i tidlig 1900 tallet stil. Hotellet har også rom i minimalistisk stil.

God frokost og rask service også her, til tross for covid19.

1  Takk, 820petters
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære 820petters,
takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi gleder oss over å høre at dere hadde et flott opphold her på Fru Haugans Hotel.
Dere er hjertelig velkommen tilbake !

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Maken til elendig service. Orker ikkje skrive detaljert om opplevelsen min. Den vil jeg bare glemme. Det er noe som ikke stemmer på restaurant delen av hotellet. Det gjelder ikke kokene, maten smakte utmerket. Det gjelder restaurantsjefen og resten av kelnerne. Holdningen, væremåten, ventingen både til middag og frokost.

Takk, zakchi

Kjære zakchi,
det var leit å høre at vi ikke leverte som forventet denne gangen. Det tar vi så absolutt til etterretning og lover forbedring. Vi håper at dere gir oss en ny sjanse til å vise hva vi kan!

Anmeldt 11. juli 2020

Gjennomreise med familie. Hotellrom i gamle del er slitt men helt ok, frokostsalen er koselig og serveringen i covid tiden bra. Fikk fat med godt utvalg av pålegg, egg og drikke. Greit fokus på hygiene. Det er hyggelig betjening her og i resepsjonen. Fin beliggenhet.

Takk, Veronica K
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære Veronica K,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært bra, og at du likte vår beliggenhet.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkomment tilbake til Fru Haugans Hotel :)

Anmeldt 11. juli 2020

Vi var fornøyde med rommet vi hadde i den gamle delen av hotellet. Det var rent og trivelig. Middagen i restauranten var god på smak og var pent anrettet.
Vi opplevde direkte dårlig service i restauranten ved middag. Vi hadde booket bord til to kl.21 og satt i restauranten i til sammen to timer og et kvarter. Dette var fordi det tok veldig lang tid mellom hver gang vi fikk en rett, selv om vi bestilte alle tre rettene med en gang vi kom dit (vi visste allerede hva vi ville ha etter å ha spist der tidligere i uka). Personalet virket i dårlig humør, og det var ingenting som tydet på at de ønsket å yte god service til restaurantens besøkende.
Neste morgen ventet vi i 25 minutter før vi fikk bestille mat til frokost! Da vi først fikk bestilt gikk det enda 20 minutter før maten kom. Vi forstår at det var hektisk og at det var få på jobb, men å skulle vente i 45 minutter på en frokosttallerken er bare ikke greit. Vi observerte også at flere andre gjester fikk frokosttallerken servert før bordet de satt på var ryddet etter forrige gjest, med både tallerkener, matrester og kluter liggende på bordet.
Disse to opplevelsene i restauranten gjorde at vi satt igjen med et dårlig inntrykk av hotellet, som er trist da vi har hørt mye godt om det fra bekjente.

Takk, Tina Z

Kjære Tina Z,
Takk for at du tok deg til til å kommentere ditt opphold ved Fru Haugans Hotel. Det var hyggelig at du likte rommet og at maten falt i smak. Det var forøvrig svært leit å høre om deres inntrykk fra restauranten da det ikke er slik vi ønsker gjesteopplevelsen hos oss skal være. Jeg har tatt dette videre til mine kolleger for å finne ut bakgrunnen for dette slik at vi kan bli enda flinkere i møte med våre gjester.

Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake til oss på Fru Haugans Hotel, og at vi vil kunne forbedre dere inntrykk av vårt hotell.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 9. juli 2020

Vi var nylig der med et vennepar og barn for 2 netter. Kjempefornøyd med servicen og ikke minst den nydelige maten!

Fru Haugans er, og har i over 4 generasjoner vært driftet av knallsterke kvinner! Vi fikk en guidet tur gjennom hotellet og museet som har en fantastisk interessant historie!

Virkelig verdt et besøk!

Vi kommer veldig gjerne snart tilbake:)

Takk, 99anettej

Kjære 99anettej,
tusen takk for denne flotte tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på at dere valgte å bo på vårt hotell og benytte dere av våre tjenester. Det er også hyggelig at dere likte å høre om vår spennende historie.

Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Med vennlig hilsen