HSanne
1,0 av 5 boblerAnmeldt 17. juli 2020via mobile enheter
Ellen Strand, General ManagerFru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 22. juli 2020
Kjære Hsanne,

takk for tilbakemelding. Det var leit å høre at det ikke var ledig bord til dere i restauranten når dere kom til oss. Jeg håper dere fikk tilbakemelding om at vi har to serveringsteder. Nå er det slik at vi grunnet Korona-situasjonen har måtte gjøre endringer på serveringen og derfor har begrenset med spiseplasser.

Jeg håper dere kan komme tilbake til oss ved en senere anledning og at vi kan gi dere et bedre inntrykk av oss enn dere har nå.

0.3 km fra Fru Haugans Hotel
Bli belønnet med One Key
  • Hotels.com
    Se flere hoteller i Mosjøen
    Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

3 nydelige dager på ærverdige Fru Haugans. Flotte rom med gode senger og flott utsikt. Deilig mat og avslappende atmosfære i hotellets glassveranda og fine hage. Besøket i Øyfjellgrotta var spennende og tar en alle trappene, som i seg selv er et kunstverk, opp til Øyfjellvarden er utsikten mer enn verdt oppstigningen. Takk til Hotellsjef Ellen og hennes medarbeidere for et flott opphold!

Takk, ingerbrobergl
    Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære Inger,

tusen takk for besøket og for den flotte tilbakemeldingen. Det var flott å høre at dere også koste dere med noen av aktivitetene Mosjøen hadde å by på.

Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Vennlig hilsen fra

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her for lading av Teslaen, og gikk for å spise litt middag. Lokasjoner vær fortreffelig, og til tross for mye folk, leverte de en topp middag til alle fire. Satt ute i vinterhagen, og hadde utsikt over elva. Nydelig plass.

1  Takk, Mr_Viking1
    Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Kjære Mr_Viking1,

takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Serdeles hyggelig betjening møter deg i resepsjonen. Behjelpelig med enkle utfordringer. Rom som har tatt vare på historien til dette hotellet. Vi bodde på familierommet «buret» som var særdeles romslig. Innredet i tidlig 1900 tallet stil. Hotellet har også rom i minimalistisk stil.

God frokost og rask service også her, til tross for covid19.

1  Takk, 820petters
    Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære 820petters,
    takk for hyggelig tilbakemelding!
    Vi gleder oss over å høre at dere hadde et flott opphold her på Fru Haugans Hotel.
    Dere er hjertelig velkommen tilbake !

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Maken til elendig service. Orker ikkje skrive detaljert om opplevelsen min. Den vil jeg bare glemme. Det er noe som ikke stemmer på restaurant delen av hotellet. Det gjelder ikke kokene, maten smakte utmerket. Det gjelder restaurantsjefen og resten av kelnerne. Holdningen, væremåten, ventingen både til middag og frokost.

Takk, zakchi

Kjære zakchi,
    det var leit å høre at vi ikke leverte som forventet denne gangen. Det tar vi så absolutt til etterretning og lover forbedring. Vi håper at dere gir oss en ny sjanse til å vise hva vi kan!

Anmeldt 11. juli 2020

Gjennomreise med familie. Hotellrom i gamle del er slitt men helt ok, frokostsalen er koselig og serveringen i covid tiden bra. Fikk fat med godt utvalg av pålegg, egg og drikke. Greit fokus på hygiene. Det er hyggelig betjening her og i resepsjonen. Fin beliggenhet.

Takk, Veronica K
    Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære Veronica K,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært bra, og at du likte vår beliggenhet.
    Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkomment tilbake til Fru Haugans Hotel :)