eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Er svært skuffet over rommet vi fikk..Familie rom...Nope..Røyklukt i gangene,svært slitte rom.Utsikten helt forferdelig,mye støy..Føltes som at man lå rett på fortauet..Renhold så som så..Maten var bra..Lite appetittelig oppholdet..Fint det var bare en natt man skulle være der.Skal du noen gang bestille rom ved Fru Haugans,så vær sikker på at du får et rom som lever opp til tittelen “De historiske“For vi fikk ingen følelse av å være på et hotell som kommer under kategorien De Historiske Hotell..

Takk, skjeseth
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære skjeseth,

takk for tilbakemelding. Det var hyggelig at dere var fornøyd med maten, men leit å høre at dere utover det ikke hadde en god opplevelse på vårt hotell. Om dere velger å ta turen innom ved en senere annledning, gi beskjed til til meg på forhånd, så skal jeg sørge for at dere får oppleve det historiske Fru Haugans Hotel som vi er kjent for.

Ellen (5 generasjon)

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fru Haugans evner ikke å opplyse hverken på nett eller ved telefonhenvendelse, at du må forhåndsbestille plass i restaurant. De bruker unnskylding om at de ikke er pliktet til å ha egen restaurant.
Hadde vi fått informasjon om dette på forhånd, ville vi bestilt eller valgt et annet sted for overnatting. Etter en hel dag i bil, ser man frem til en matbit.
Forøvrig fremstår hotellet som lite rent med møkkete gulvtepper og slitt finish. Dette er første gang vi opplever å ikke få tilstrekkelig med informasjon om denne type begrensning og vi er ikke alene om å være skuffet. Flere gjester vi snakket med i resepsjonsområdet uttrykker samme skuffelse.

Takk, HSanne

Kjære Hsanne,

takk for tilbakemelding. Det var leit å høre at det ikke var ledig bord til dere i restauranten når dere kom til oss. Jeg håper dere fikk tilbakemelding om at vi har to serveringsteder. Nå er det slik at vi grunnet Korona-situasjonen har måtte gjøre endringer på serveringen og derfor har begrenset med spiseplasser.

Jeg håper dere kan komme tilbake til oss ved en senere anledning og at vi kan gi dere et bedre inntrykk av oss enn dere har nå.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

3 nydelige dager på ærverdige Fru Haugans. Flotte rom med gode senger og flott utsikt. Deilig mat og avslappende atmosfære i hotellets glassveranda og fine hage. Besøket i Øyfjellgrotta var spennende og tar en alle trappene, som i seg selv er et kunstverk, opp til Øyfjellvarden er utsikten mer enn verdt oppstigningen. Takk til Hotellsjef Ellen og hennes medarbeidere for et flott opphold!

Takk, ingerbrobergl

Kjære Inger,

tusen takk for besøket og for den flotte tilbakemeldingen. Det var flott å høre at dere også koste dere med noen av aktivitetene Mosjøen hadde å by på.

Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Vennlig hilsen fra

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her for lading av Teslaen, og gikk for å spise litt middag. Lokasjoner vær fortreffelig, og til tross for mye folk, leverte de en topp middag til alle fire. Satt ute i vinterhagen, og hadde utsikt over elva. Nydelig plass.

1  Takk, Mr_Viking1
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Kjære Mr_Viking1,

takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Serdeles hyggelig betjening møter deg i resepsjonen. Behjelpelig med enkle utfordringer. Rom som har tatt vare på historien til dette hotellet. Vi bodde på familierommet «buret» som var særdeles romslig. Innredet i tidlig 1900 tallet stil. Hotellet har også rom i minimalistisk stil.

God frokost og rask service også her, til tross for covid19.

1  Takk, 820petters
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære 820petters,
takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi gleder oss over å høre at dere hadde et flott opphold her på Fru Haugans Hotel.
Dere er hjertelig velkommen tilbake !