540yvonne
5,0 av 5 boblerAnmeldt 13. aug. 2020via mobile enheter
Ellen Strand, General ManagerFru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. aug. 2020
Kjære 540yvonne,

tusen takk for at dere valgte Fru Haugans Hotel ved deres besøk i Mosjøen, og takk en kjempeflott tilbakemelding :)

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake!

kr 995
32.6 km fra Fru Haugans Hotel
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Mosjøen
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi får unnskylde de i resepsjonen med at det har vært en spesiell og sikkert slitsom sommer, men det hadde allikevel vært hyggelig å føle seg velkommen. Rommet var greit, men begynner å merke alderen. Ekstrasengen var i følge barna ikke så gode, og den ene sengen klappet sammen ila natten. Høydepunktet var betjeningen i frokostsalen. De var veldig gjestfrie. God frokost.

Takk, hansrJ2172TO
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære hansJ2172TO,

Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi tar den til oss og lover å bli bedre til neste gang du kommer. Hjertelig velkommen tilbake!

Ellen

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Etter en god natts søvn og en god frokost sjekket vi ut av hotellet før vi gikk turen opp helgelandstrappa. Vel nede igjen fikk vi utmerket service da vi fikk låne et rom sånn at vi fikk dusjet etter turen før vi vendte nesen sørover 👌

Takk, 92liseh

Kjære 92liseh,

tusen takk for at dere valgte oss ved deres besøk i Mosjøen, og takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi ser frem til å kunne ønske dere velkommen tilbake! Fortsatt god sommer.

Anmeldt 29. juli 2020

Familie på 4. Vi måtte selv re opp senga til våre to barn og sengetøyet viste seg da også være fullt av svarte flekker. De kom raskt å byttet det ut og unnskyldte seg med at de er unge de som rengjører rommene. Mannen tok en dusj i badekaret, hvor sluket viste seg å være tett. Lite hyggelig å bade beina i andres .... Barna fant også en tube med krem under dobbeltsenga som ikke var vår. Menyen til restauranten var heller ikke så barnevennlig, men fantastisk mat for voksne.

1  Takk, 401aasar

Kjære 40laasar,

og takk for din tilbakemelding. Det er kun slike tilbakemeldinger vi virkelig lærer av. Jeg beklager på det sterkeste at dere fikk en dårlig opplevelse av renholdet på rommet. Det er ikke slik vi skal levere på Fru Haugans Hotel. Jeg har tatt dette videre med de ansvarlige for renholdet på hotellet for å ytterlig bedre rutinene rundt vask av rom, spesielt når vi har mange unge ekstrahjelper.

Jeg håper dere vil gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Vennlig hilsen

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Opphold 10.-13.7.20 rom i gammel del av hotellet ok. Ankom trøtte 05 på natten og resepsjonist brukte 1/2 time på å få booket oss inn. Frokost ok. Spisesal middag, snakket flere ganger med hovmester om middag lørdag kveld. Da vi bestilte bord var det for sent. Fullt. Konsert på hotellet om kvelden. De som hadde billett gikk foran hotellets gjester i spisesal og bar. Vi måtte skynde oss og spise før kl 20, så ble vi jaget ut av baren. Resten av kvelden på rommet. Fullt på alle nærliggende spisesteder. Vi som gjester, følte oss svært nedprioriter av hovmester. Middag søndag kveld var utmerket med veldig hyggelig kelner.

Takk, Nomad241649

Kjære Nomad241649,

og takk for tilbakemelding.

Det var hyggelig å lese at dere hadde en fin middagsopplevelse på søndag, vi har fått mange gode tilbakemeldinger på mat og service.

På lørdagen det refereres til var det misforståelser som dessverre gjorde at dere ikke fikk den hotellopplevelsen man skal ha når man besøker Fru Haugans Hotel. Selve konserten skulle være forbeholdt konsertdeltakerne, men uteserveringen skulle være forbeholdt hotellets gjester. Denne misforståelsen mellom oss og vaktselskapet ble oppdaget alt for sent, og det er vi svært lei oss for. Vi skulle ønske vi kunne gjort om denne opplevelsen.

Vi håper dere vil besøke oss ved en senere anledning slik at vi får rettet opp inntrykket etter denne lørdagen.

Vennlig hilsen Ellen

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Er svært skuffet over rommet vi fikk..Familie rom...Nope..Røyklukt i gangene,svært slitte rom.Utsikten helt forferdelig,mye støy..Føltes som at man lå rett på fortauet..Renhold så som så..Maten var bra..Lite appetittelig oppholdet..Fint det var bare en natt man skulle være der.Skal du noen gang bestille rom ved Fru Haugans,så vær sikker på at du får et rom som lever opp til tittelen “De historiske“For vi fikk ingen følelse av å være på et hotell som kommer under kategorien De Historiske Hotell..

Takk, skjeseth
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære skjeseth,

takk for tilbakemelding. Det var hyggelig at dere var fornøyd med maten, men leit å høre at dere utover det ikke hadde en god opplevelse på vårt hotell. Om dere velger å ta turen innom ved en senere annledning, gi beskjed til til meg på forhånd, så skal jeg sørge for at dere får oppleve det historiske Fru Haugans Hotel som vi er kjent for.

Vennlig hilsen
Ellen (5 generasjon)