Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
eDreamsUSD 172
FindHotelUSD 191
Anmeldt 27. august 2020

I forbindelse med vår Norgesferie fra Vestby i Viken til Kirkenes i Finnmark, besøkte vi og overnattet på Fru Haugans i Mosjøen, et hotell vi har overnattet på en gang tidligere. Hotellet er i seg selv et bra sted å sove over, men her trenger personalet virkelig å ta seg et smilekurs. Det er mulig at hotellet lever på "alle som må overnatte" på veien, men denne gangen fristet det ikke til en gjentagelse neste gang. Vi skulle spise en middag etter innsjekk og ble sendt ut i en bar og restaurant som viste seg å være tom, og stengt, etter mye frem og tilbake var det en annen bar og et annet området det ble servert mat og drikke på 25. august i år. Personalet i baren smilte knapt, og hilste ikke noen gang. Drikke ble servert med blandevann som hadde mistet all kullsyre, etter et bytte i baren fikk vi ny runde, som var bedre, men ikke bra. Blandeforholdene i drinker var elendig og gjort feil. Ved en ny runde ble det på nytt servert drinker med tamt blandevann. ba om å få se en meny for å bestille mat, fikk beskjed at den kunne vi til nøds få ta med til bordet, men den måtte raskt tilbake i baren. Middagen ble til slutt servert raskt. da det ble forespurt om dessert ble det først nei, men så ble det servert et kakestykke fra en kake de ansatte hadde stående på bakrommet. Selve rommet skulle være standardrom, det var trangt og med en Tv som var plassert klønete på siden av sengene langs veggen. To store stoler tok mye av plassen og to personer måtte nesten gå på gangen for å ytte plass. Frokosten dagen etter var variert, kaffeserveringen var litt for simpel, og igjen de ansatte smilte ikke, og hilste ikke når en ankom frokostsalen. Neste gang velger vi et annet sted, en annen by.

1  Takk, nyborghansolav
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Kjære nyborghansolav,

Takk for at du tok deg tid til å vurdere oss. Vår fremste prioritet er at alle gjester nyter sitt opphold hos oss, derfor tar vi all kritikk til etterretning.

Jeg vil ta din opplevelse videre til teamet vårt og ta opp problemstillingen. Takk for at du gir beskjed og dermed mulighet til å forbedre dette i fremtiden.

Ellen

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Fru Haugans Hotel lå badet i seinsommersol den første ettermiddagen Jeg var der. Hotellhagen var åpen, personalet veldig hyggelig og rommet supert. Nydelig utsikt mot fjell og fjord. Vi kikket også rett ut på folk som tok zipline over fjorden fra Øyfjellet. Hotellet er et sentralt sted for den som ønsker å gå i Sjøgato og sentrum av Mosjøen.
Smitteverntiltakene var gode. Antibac tilgjengelig over alt, god avstand mellom bordene, og ved frokosten stod det ei hyggelig dame og oppfordret gjester til å huske avstanden på en meter. Meget bra!
Frokosten smakte deilig. Kaffen man kunne få fritt til enhver tid like så.
Spiste middag i Ellenstuen den andre kvelden. Maten var upåklagelig og sørvisen god.

Skulle jeg få muligheten kommer jeg gjerne tilbake!

1  Takk, 540yvonne
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Kjære 540yvonne,

tusen takk for at dere valgte Fru Haugans Hotel ved deres besøk i Mosjøen, og takk en kjempeflott tilbakemelding :)

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake!

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi får unnskylde de i resepsjonen med at det har vært en spesiell og sikkert slitsom sommer, men det hadde allikevel vært hyggelig å føle seg velkommen. Rommet var greit, men begynner å merke alderen. Ekstrasengen var i følge barna ikke så gode, og den ene sengen klappet sammen ila natten. Høydepunktet var betjeningen i frokostsalen. De var veldig gjestfrie. God frokost.

Takk, hansrJ2172TO
Ellen Strand, General Manager på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære hansJ2172TO,

Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi tar den til oss og lover å bli bedre til neste gang du kommer. Hjertelig velkommen tilbake!

Ellen

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Etter en god natts søvn og en god frokost sjekket vi ut av hotellet før vi gikk turen opp helgelandstrappa. Vel nede igjen fikk vi utmerket service da vi fikk låne et rom sånn at vi fikk dusjet etter turen før vi vendte nesen sørover

Takk, 92liseh

Kjære 92liseh,

tusen takk for at dere valgte oss ved deres besøk i Mosjøen, og takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi ser frem til å kunne ønske dere velkommen tilbake! Fortsatt god sommer.

Anmeldt 29. juli 2020

Familie på 4. Vi måtte selv re opp senga til våre to barn og sengetøyet viste seg da også være fullt av svarte flekker. De kom raskt å byttet det ut og unnskyldte seg med at de er unge de som rengjører rommene. Mannen tok en dusj i badekaret, hvor sluket viste seg å være tett. Lite hyggelig å bade beina i andres .... Barna fant også en tube med krem under dobbeltsenga som ikke var vår. Menyen til restauranten var heller ikke så barnevennlig, men fantastisk mat for voksne.

1  Takk, 401aasar

Kjære 40laasar,

og takk for din tilbakemelding. Det er kun slike tilbakemeldinger vi virkelig lærer av. Jeg beklager på det sterkeste at dere fikk en dårlig opplevelse av renholdet på rommet. Det er ikke slik vi skal levere på Fru Haugans Hotel. Jeg har tatt dette videre med de ansvarlige for renholdet på hotellet for å ytterlig bedre rutinene rundt vask av rom, spesielt når vi har mange unge ekstrahjelper.

Jeg håper dere vil gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Vennlig hilsen