Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Sjarmerende hotell ved Sjøgato i Mosjøen. Rommene er helt greie, men trenger nok en oppshining snart. Spiste i hovedrestauranten. Meget god mat. Har prøvd kongekrabbe, røye, kveite, kval, pavlova og karamellpudding. Bortsett fra Vega Havhotell og Nusfjord finner man ikke bedre hotellmat i Nordland. Vinlisten er i korteste laget, men godt utvalg av dessertvin på glass. Personlig og interessert service som er litt presset når det er på det travleste. Fin bar på sjøsiden som har gode drinker. Også bra at maten for de minste holder god standard. Frokosten er standard norsk hotellfrokost som man gjerne kunne ha gjort noe mer ut av.

Romtips: Spis pepperbiff av hval.
Takk, hskogvoll
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære hskogvoll,
så hyggelig å lese at du er fornøyd med oppholdet ditt og at maten fra Restaurant Ellen smakte. Du er hjertelig velkommen tilbake til Mosjøen Og Fru Haugans Hotel!

Ellen, Hotelldirektør

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Mye fratrekk for relativt dårlig service og at rommet over museumet (familierom) ikke var særlig å skryte av. Ble bl.a mye bråk på kveldinga/natta. Det hjalp vel heller ikke særlig på at det var konsert/fest på hotellet den kvelden vi var der.
Pluss for god frokost og en liten bedring i servicen der

1  Takk, MagnarMeslo

Hei Magnar,

og takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding etter ditt opphold på Fru Haugans Hotel. Det v ar hyggelig å høre at frokosten falt i smak, men leit at dere hadde opplevelser som trakk ned helhetsopplevelsen.

Det kan virke som dere var der under Festspillene Helgeland. Da er det mye som skjer i byen og konsert i hotellhagen. Det kan medføre en del støy og det beklager vi. Rommet dere bodde på holder til i Sjøgatas eldste hus og vi har prøvd å holde det i en historisk stil. Om det er noe vi kunne ha gjort annerledes der hadde det vært supert å få tilbakemelding på det.

Jeg håper dere kommer tilbake!

Ellen, hotelldirektør

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Takk for nok et flott opphold fru haugans med flott service og nydelig mat. Anbefaler et opphold på dette hotellet! Nyt severdigheter rundt eller bare slappe av med et godt måltid i hotellhagen eller en av de fine restaurantene. Alltid hyggelig å komme til fru haugans og spesielt under byfesten hvor det er konserter og litt liv.
Takk for denne gang.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Dag Gøran S
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Kjære Dag Gøran S,

takk for at du tok deg til til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding. Du er hjertelig velkommen tilbake!

Ellen

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her som par med hund. Det kostet oss 2000 kroner, noe vi syns var overpriset. Rommet var ikke noe særlig (men kanskje noe man må regne med når man har med hund?) og en av scenene under Festspillene var rett utenfor vinduet vårt og det ble spilt høy musikk til 01. Ikke verdt pengene.

Takk, Birgitte Annie M
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære Birgitte Annie M

Takk for at du tok deg tid til å vurdere oss, bare slik kan vi bli bedre. En gang i året er det festspill i Mosjøen. Da er det fullt av kunstnere og musikk over hele Sjøgata, også i hotellhagen. Vi beklager dersom det medførte mye støy. Vi har valgt å legge rommene der man kan ha med seg hund til huset vårt i hotellhagen. Det gjør vi for å ta hensyn til de som sliter med allergi. Rommene er pusset opp i gammel stil. Gi oss gjerne direkte tilbakemelding på hva vi kan gjøre bedre med rommene. Vi ønsker at både våre tobeinte og firebeinte skal ha et hyggelig opphold hos oss. Vi er veldig glade i hunder :)

Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Ellen, hotelldirektør

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Ble møtt av upersonlig og lite tilstedeværende personale og sjekket inn på en historisk suite. Det ble ikke utført noen form for renhold eller stell av rommet de 4 nettene vi bodde der. Det syntes vi var rart. Minibar i suiten ble heller aldri fylt opp under oppholdet.
Hver morgen mellom 0700-0900 kon det lastebiler med varer på utsiden av rommet og stod med motor / aggregat på og skapte mye støy. I tillegg var glass/søppel retur avfall plassert rett under suitens soverom og bød på ytterligere støy igjennom natten.
Siste natten var det konsert i hagen på hotellet. Det var forsåvidt helt ok, men å sitte å høre på en trommeslager øver på slagverk 2-3 timer før konserten og nedriggingen og krangling blandt crewet i etterkant som pågikk frem til klokken 0230 var langt ifra noen hyggelig opplevelse.
Etter andre anmeldelser å bedømme og hotellets egen beskrivelse på deres web side, hadde vi forventninger til et lokalt historisk hotell med mye personlig sjarm, men Fru Haugan fremsto for oss som et middelmådig turisthotell helt uten det vi forventet.
Vil heller anbefale å bo på B’B eller leie en leilighet i sjægato for neste besøk i Mosjøen.

Takk, PST861

Kjære PST861

Takk for at du tok deg tid til å vurdere oss. Vår fremste prioritet er at alle gjester nyter sitt opphold hos oss, derfor tar vi all kritikk til etterretning.

Jeg vil ta din opplevelse videre til teamet vårt og ta opp problemet. Takk for at du gir beskjed og gir oss muligheten til å forbedre dette i fremtiden. Jeg håper dere vil gi oss en sjanse til ved en senere anledning

Med Vennlig hilsen,
Ellen