Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
TripadvisorUSD 175
Anmeldt 5. august 2021

Dårlig av betjening å ikke spørre om reservering av bord i restauranten når vi bestille rom pr tlf. Pris på 1945,- for ett slitt gammelt rom i 3dje etasje er i stiveste laget.
Betalte 1595 på reisen i Juni…tredje gang vi overnatter her, men vurderer sterkt å bytte overnattingssted neste gang.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Etagris
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære Etagris og takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter ditt besøk. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, gode eller mindre bra og bruker disse i vårt arbeide i å bli enda bedre.

I tillegg til Restaurant Ellen har vi en lekker uteservering og en koselig restaurant rett nede i Sjøgata som heter Blomsterbua Mat og Vin. Jeg håper dere fikk besøkt en av disse.

Vi ønsker deg velkommen tilbake og håper vi i større grad møter dine forventinger ved neste besøk.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hotellrommet vi fikk bar preg av at det var gammelt og slitt. Vi hadde fått satt inn en ekstraseng, denne var virkelig ikke god å sove på da man kjente fjærene gjennom madrassen.. Prisen var stiv i forhold til hva man fikk.
Middagen på Restaurant Ellen var svært god, hyggelig personale!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, sklophus

Kjære sklophus, og takk for din tilbakemelding,

det var hyggelig at middagen og servicen falt i smak!

Det er flere romkategorier på hotellet, ring gjerne i forkant av ditt neste besøk slik at vi sammen kan identifisere en kategori som møter dine forventinger.

Vi håper å se dere tilbake en annen gang slik at vi får snudd inntrykket dere sitter igjen med!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 2. august 2021

Dette hotellet har jeg ikke noe kritikk mot for alt var nydelig og fantastisk<3
Personalet var hyggelige og rommene var ny oppusset. Hele hotellet har tatt vare på sin historie igjennom hotellets oppussing. Fru Haugans har alltid vært mitt faste hotell når jeg skal på turen nordover.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T

Kjære Ole Christiffer T,

tusen takk for dine fine ord og for at du deler de her.
Velkommen tilbake til oss!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 1. august 2021

Vi var på Norges ferie for å oppleve gode hoteller og restauranter. Hadde dialog i forkant med en av hotellets ansatte at jeg ønsket ett oppgradert historisk rom med utsikt. Da vi kom var jeg litt skuffet over selve hotellet som er ganske slitt. Rommet jeg først fikk var så nedtur og hadde ikke noe med historisk rom å gjøre. Gamelt bitte lite rom som så ut som en brakke, Så jeg klaget og hun var enig at dette ikke var det jeg hadde bestilt så fikk nøkler for å se på 2 andre rom som var litt bedre men ikke det jeg hadde forventet. Det er gamle slitte rom som trenger oppussing og badene er gamle og slitte. Sengene er 75 cm så i smalestes laget. 1945 kr er i meste laget for et slikt rom.
Utsikt til hagen hadde vi og der var det full rulle med konsert som heldigvis sluttet kl 23 da vi var slitne etter lang biltur.
Middagen begynte dårlig med en tørr liten kongekrabbe fot til 225kr. Minste forrett vi noen gang har fått til en slik pris! Hvalbiffen var derimot veldig god!
Av historiske hoteller som jeg reiser rundt for å besøke var dette en stor skuffelse.

Romtips: Kanskje be om rom i den nye delen og ikke mot hagen da ofte konserter der.
Takk, irenesF9555HW

Kjære irenesF955HW,

takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at vi ikke leverte som forventet denne gangen. Det tar vi så absolutt til etterretning og lover forbedring. Vi håper dere gir oss en ny sjanse til å vise hva vi kan!

Vennlig hilsen

Anmeldt 31. juli 2021

Koselig hotel - god service. Vi spiste i restauranten om kvelden og maten svarte til forventningene - meget høy standard på maten og spesielt god logistikk og service i restauranten. Vi følte oss velkommen fra første stund.

Takk, Matogkultur

Kjære Matogkultur,

tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det var flott å høre at dere hadde en fin opplevelse i Restaurant Ellen.

Velkommen tilbake til oss!

Mvh