Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Familie på 4, bestilte superior i nye delen.
Stort og romslig rom for oss, behagelige senger.
Rent og pent , ikke minst god frokost .
Spiste middag på restauranten , nydelig mat og service.
Min kone ble 40 år , og hotellet var behjelpelige med organisering / innkjøp av roser / kake til dette . Kommer absolutt tilbake hit.

Takk, Passenger62232244359
Ellen Strand, Daglig leder på Fru Haugans Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære Passenger62232244359,

hjertelig takk for din flotte tilbakemelding. Den skal jeg dele med mine flinke medarbeidere!

Velkommen tilbake til oss!

Vennlig hilsen

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Bare å bøye seg i støvet. Fantastisk hyggelig betjening. Rom som var oppusset med air con. , bra wifi og fin utsikt mot zipline og fjellet.
Hotellet ligger i gammelt ærverdig strøk i Mosjøen.
Anbefales på det varmeste. Ikke mye mer å si om dette flotte hotellet!

Romtips: Hør gjerne om du kan få rom i ny / oppusset del.
Takk, trondd589

Kjære trondd589, tusen takk for en flott tilbakemelding!

Vi er stolte av og glade i arbeidsplassen vår og det gleder meg at det fremgår i den jobben vi gjør hver dag.
Vi ser frem til å få ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen!

Vennlig hilsen
Ellen, hotelldirektør

Anmeldt 5. august 2021

Dårlig av betjening å ikke spørre om reservering av bord i restauranten når vi bestille rom pr tlf. Pris på 1945,- for ett slitt gammelt rom i 3dje etasje er i stiveste laget.
Betalte 1595 på reisen i Juni…tredje gang vi overnatter her, men vurderer sterkt å bytte overnattingssted neste gang.

Takk, Etagris

Kjære Etagris og takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter ditt besøk. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, gode eller mindre bra og bruker disse i vårt arbeide i å bli enda bedre.

I tillegg til Restaurant Ellen har vi en lekker uteservering og en koselig restaurant rett nede i Sjøgata som heter Blomsterbua Mat og Vin. Jeg håper dere fikk besøkt en av disse.

Vi ønsker deg velkommen tilbake og håper vi i større grad møter dine forventinger ved neste besøk.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hotellrommet vi fikk bar preg av at det var gammelt og slitt. Vi hadde fått satt inn en ekstraseng, denne var virkelig ikke god å sove på da man kjente fjærene gjennom madrassen.. Prisen var stiv i forhold til hva man fikk.
Middagen på Restaurant Ellen var svært god, hyggelig personale!

Takk, sklophus

Kjære sklophus, og takk for din tilbakemelding,

det var hyggelig at middagen og servicen falt i smak!

Det er flere romkategorier på hotellet, ring gjerne i forkant av ditt neste besøk slik at vi sammen kan identifisere en kategori som møter dine forventinger.

Vi håper å se dere tilbake en annen gang slik at vi får snudd inntrykket dere sitter igjen med!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 2. august 2021

Dette hotellet har jeg ikke noe kritikk mot for alt var nydelig og fantastisk<3
Personalet var hyggelige og rommene var ny oppusset. Hele hotellet har tatt vare på sin historie igjennom hotellets oppussing. Fru Haugans har alltid vært mitt faste hotell når jeg skal på turen nordover.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T

Kjære Ole Christiffer T,

tusen takk for dine fine ord og for at du deler de her.
Velkommen tilbake til oss!

Vennlig hilsen,