eDreamsUSD 168
Agoda.comUSD 168
FindHotel
StayForLong
Anmeldt 14. juli 2019

Et sjarmerende lite hotell, litt slitt, men alt fungerer. Det mest sjarmerende som jeg ikke var klar over da jeg bestilte, var at kveldsmat var inkludert i prisen i tillegg tiul frokost. Det var en enkel buffet, men funka helt utmerket. Til kr. 870,- for en person, fikk jeg mye for pengene. Trenger jeg overnatting i Mosjøen senere, tar jeg gjerne inn her igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Jeg og en venn stoppet her på gjennomreise fra Oslo til Narvik. Veldig hyggelig og imøtekommende betjening. Rommene er store, med litt gammeldags innredning. Veldig bra frokost buffé med gode muligheter for å lage nistepakke. Alt i alt, veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, fredriks330
Anmeldt 26. september 2018

Her var det greit og overnatte på vår ferd fra nord mot sør.Det er hyggelig med hotell som har kveldsbuffet,riktignok enkel ,som frokosten,men det viktigste er at maten smaker og at det er rent og hyggelig rundt oss og betjeningen gjorde sitt for at det skulle være hyggelig.Gratis parkering hørte også med,samt gratis god Wi-Fe!Her skal jeg overnatte neste gang hvis nødvendig..Anbefaler!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, MAY-RITA STRAND L
Anmeldt 21. mars 2018

Et helt ordinært hotell for overnatting for deretter å kjøre videre, gratis parkering, rolig tilværelse, rommene ok store men gammeldags, frokosten var ok men bare det, personalet var hyggelig og medvirket til et hyggelig og fornøyd overnatting.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, John H
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Fikk et rom hær sent på kvelden, de ventet med kveldsmaten til 23:00, flott service
Greie rom, ikke veldig nytt men rent.
Frokosten på bordet 05:45, kjempegod eggerøre og nystekte brød
Alt i alt et overraskende godt veihotell.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Stormo1974