eDreamsUSD 132
FindHotelUSD 132
ZenHotels.com
Etrip
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi var på tur hjem til Harstad da bilen kollapset. Det var søndag og været uhorvelig varmt. Viking var suveren og hentet bilen og sjåføren booka rom til oss. Rommene var nydelig og i tillegg fikk vi nydelig frokost og middag! Anbefaler på det sterkeste!

Takk, Carina Hodel G
Anmeldt 12. mai 2021 via mobile enheter

Eldstegutten og jeg er på en lenge planlagt guttetur. Hadde booket et familierom på nett med bilder av et helt annet rom enn det vi fikk, - og betalte for. Slitt og utrivelig rom. Dette holder ikke i 20-årene, i allfall til den prisen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Compass20066195614
Anmeldt 30. april 2021 via mobile enheter

Litt slitt hotell under renovering, litt støy fra trafikken utenfor hvis man ligger ut mot hovedgaten. Rent å pent på rommene som var ganske så romslige. Meget hyggelig betjening som trekker opp hele oppholdet.Nydelig frokost, synes spisesalen var sjarmerende med ett bra utvalg med mat med kvalitet.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Gry1974
Anmeldt 21. desember 2020 via mobile enheter

Booket overnatting her ifm gjennomreise. Stort familierom med nok av sengeplass. Rommet (207) vendte ut mot veien og var både kaldt og veldig lytt. Her kunne nok vinduene vært skiftet ut for det hørtes rett og slett ut som de stod åpne hele tiden! Rommet var meget slitt, men rent. God service av den hyggelige damen som jobbet i resepsjonen berger poenget opp fra 1 til 2 prikker, men med den prisen som forlanges så forlanger jeg bedre kvalitet.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, 336gj_rans
Anmeldt 21. oktober 2020

Besøkte hotellet i forbindelse med en jobbreise. Rommet var ikke noe fancy, gammelt og litt skittent,men senga var veldig god. Minus at lyset på badet var sånn at det ikke kom lys inn i dusjen, så ble stående å dusje i mørket.
Funker bra for en reise der en ikke skal være så mye på hotellrommet. Stort pluss at det serveres kveldsmat (og frokost). Serviceinnstilt betjening!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene